Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
PR cikk | 2024. november 15.

A marketing egy folyamatos tanulási folyamat

A Toldi Marketinget 2022-ben hozta létre Toldi Miklós, aki pályafutása több mint tíz éve során több száz céggel dolgozott együtt kampányokban, stratégiai tervezésben és menedzselésben, a munkássága pedig nem állt meg az országhatárnál, angliai vagy akár amerikai partnerekkel is büszkélkedhetett. A Magyar Marketing Szövetséghez való csatlakozása kapcsán az Toldi Marketing tulajdonosával, Toldi Miklóssal beszélgettünk.

Mit jelent számodra a marketing és mely szerepeit tartod a legfontosabbaknak?

Számomra a marketing nem csupán egy eszköz a vállalkozások növekedésének támogatására, hanem egy folyamatos tanulási folyamat is, amely az emberek igényeinek megértésére, az értékek közvetítésére és a kapcsolatok építésére fókuszál. A legfontosabb szerepének a bizalomépítést tartom, hiszen a mai zajos világban csak azok a márkák tudnak hosszú távon fennmaradni, amelyek képesek hitelesen megszólítani célcsoportjukat. Emellett kiemelten fontosnak tartom az adatvezérelt döntéshozatalt, hiszen a pontos adatok alapján optimalizált stratégiák jelentik a siker kulcsát.

Mi a legnagyobb marketinges és üzleti kihívás, ami most a leginkább foglalkoztat?

Jelenleg a legnagyobb kihívás számomra az, hogy a kis- és középvállalkozások számára elérhetővé tegyem az adatvezérelt marketing eszköztárát, miközben egyszerűen érthetővé is teszem számukra a digitális világ komplexitását. Emellett folyamatosan foglalkoztat az, hogyan tudjuk a legújabb technológiákat – például az MI-alapú optimalizálást – hatékonyan integrálni a napi működésbe, hogy a kampányok ne csak kreatívak, hanem maximálisan eredményesek is legyenek.

Mi az az eredmény, amellyel elégedett lennél az idei év vonatkozásában?

Jelenleg több projekten és szolgáltatási terület fejlesztésén dolgozom, és ha ezek még idén sikeresen lezárulnak, akkor jövőre már be is tudom mutatni őket a nagyközönségnek. Ez számomra hatalmas eredmény lenne, hiszen ezek az újítások nemcsak az ügyfeleim számára hozhatnak értéket, hanem hozzájárulhatnak ahhoz is, hogy a Toldi Marketing tovább növelje szakmai elismertségét.

Mire vagy a legbüszkébb eddigi szakmai pályafutásod során?

A legbüszkébb arra vagyok, hogy sikerült egy olyan stabil alapokra épülő, erős brandet létrehoznom, amely egyszerre nyújt kiemelkedő szakmai szolgáltatást és épít közösséget az ügyfeleivel. Ezen kívül büszke vagyok arra is, hogy számos ügyfelem által elért jelentős üzleti eredményhez én is hozzájárulhattam, valamint arra, hogy a Magyar Marketing Szövetség tagja lettem, ami szakmai szinten egy fontos mérföldkő.

Milyen célból léptetek be a Magyar Marketing Szövetségbe? És milyen értéket képvisel számotokra a tagság?

A belépés célja az volt, hogy erős szakmai közösség részesévé váljak, ahol megoszthatom tapasztalataimat és tanulhatok másoktól. Úgy gondolom, a marketing világában a networking és a folyamatos fejlődés kulcsfontosságú, és a szövetség ezt a lehetőséget nyújtja. A tagság számomra a hitelesség és szakmai elkötelezettség jelképe, amelyet mind az ügyfelek, mind a partnerek felé képviselhetek.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk