Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. március 21.

Virtuálisan mutatta be új sörét a Heineken

Különleges eseményen mutatta be legújabb innovációját a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Heineken. A Decentralanden tartott bemutatón a vendégek virtuális sörrel koccinthattak, digitális ételeket fogyaszthattak, és találkozhattak a márka képviselőinek virtuális avatárjaival, köztük Thierry Henry-val is. A metaverzum után az érdeklődők a való életben is megkóstolhatják majd a Heineken Silvert, amely már kereskedelmi forgalomban is elérhető.

Bram Westenbrink, a Heineken márka globális vezetője elmondta: "A Heinekennél hiszünk abban, hogy a kapcsolattartás ugyanolyan elengedhetetlen az emberi léthez, mint a víz vagy a levegő. Tudjuk, hogy a metaverzum szórakoztató módon hozza össze az embereket, azonban világos, hogy ez nem a legkézenfekvőbb hely egy új sör megkóstolására. Vadonatúj virtuális termékünk bemutatójával mintegy görbe tükröt mutatunk magunknak és azoknak a márkáknak, akik olyan innovációkkal ugranak fejest a metaverzumba, amelyeket a legjobban a való világunkban élvezhetünk. Szeretnénk egy kicsit viccet csinálni ebből, és mindenkit emlékeztetni arra, hogy a valóságban semmi sem helyettesítheti a sör frissítő ízét, még az új virtuális Heineken Silver sem."

A még teljesebb metaverzumos élmény érdekében a Heineken együttműködött a nemzetközileg elismert spanyol utcai művésszel, J. Demsky-vel, aki különleges műveivel gazdagította a Heineken Silver virtuális bemutatóját:

"A Heineken szerelmeseként izgatottan vártam, hogy részt vehessek ebben a szórakoztató és egyedi bevezetésben. Az én feladatom az volt, hogy művészeti eszközökkel érzékeltessem, milyen lehet egy virtuális sör íze. A hasonló kihívások mindig is közel álltak hozzám és azokhoz a művészeti ágakhoz, amelyekben alkotni szeretek, így örömmel vállaltam a feladatot, és remélem, hogy a nagyközönségnek is tetszik majd a végeredmény" – mondta el a termék bevezetése kapcsán J. Demsky.

A valóságos, kézzel fogható Heineken Silver 0,33 visszaváltható üveges és 0,33 keskeny dobozos kivitelben már elérhető a hazai kiskereskedelemben. A -1 Celsius fokon ászokolt, 4%-os alkoholtartalmú újdonság a Z generáció 18 éven felüli képviselőit és a könnyedebb, kevésbé kesernyés ízvilágú sörök kedvelőit célozza meg.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk