Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2025. május 09.

Mostantól még egyszerűbb lesz vásárolni a BudapestGO-ban

Az ügyféligényekre reagáló és a fizetési folyamatokhoz kapcsolódó fejlesztések érkeznek a BudapestGO-felhasználókhoz április végén. A legújabb fejlesztési csomag részeként a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a BKK bevezeti a „kosár” funkciót, melnyek köszönhetően egy tranzakcióval egyszerre több jegyet vagy bérletet is lehet vásárolni. Így egy eseti jeggyel utazó ügyfél egyidejűleg vehet például 10-es gyűjtőjegyet és 30 perces jegyet is, és az adott utazáshoz igazíthatja, hogy mikor melyik jegyet használja fel. A BKK felhívja a figyelmet arra, hogy egy vásárlás alkalmával maximum 15 terméket lehet vásárolni, és a 10-es gyűjtőjegy nem egy, hanem 10 terméknek számít.

Újdonság az is, hogy az ügyfelek már nemcsak saját maguknak, hanem más felhasználónak is vehetnek bérletet vagy jegyet. A vásárlás során meg kell adni a kedvezményezett BudapestGO-azonosítóját (amelyet a Továbbiak / Profil / Személyes adatok menüpontban lehet elérni), bérletvásárlás esetén pedig ezenfelül a kedvezményezett személyazonosításra szolgáló igazolványának típusát és számát is, majd ezt követően fizetés után megjelenik az illető felhasználói fiókjában a termék. Az új funkciónak köszönhetően például a 14 évnél idősebb gyermeket nevelő szülők egyszerűbben vehetnek majd jegyet vagy bérletet a gyermeküknek. A BKK felhívja a figyelmet, hogy csakis a vásárlási folyamat közben van lehetőség eldönteni, hogy az adott jegyet vagy bérletet más számára vásároljuk-e, utólag nem adható át másnak a megmaradt termék.

Az utasok visszajelzései teszik egyre jobbá

A Budapesti Közlekedési Központ folyamatosan felméri az ügyfelek applikációval kapcsolatos elégedettségét, és fejlesztéseit az igényeikhez igazítja. Az elmúlt fél évben a társaság több új funkcióval is frissítette az alkalmazást, hogy megkönnyítse a BudapestGO használatát. Tavaly decemberben bevezette a felszállok gombot, amely a gyors bérletbemutatást segíti. Idén márciustól pedig már térképes nézetben is elérhetővé váltak az útvonaljavaslatok, és az alternatívák vizuálisan is jól követhetők. Ezenkívül lehetőség van oldalirányban lapozni a részletes útitervek között, így még egyszerűbben összehasonlíthatók az egyes útiterv-alternatívák.

A BKK saját fejlesztésű applikációját nemcsak az utasok, hanem a szakma is időről időre értékeli. Az alkalmazás immár második alkalommal nyerte el az „Év Applikációja” díjat a Magyar Marketing Szövetségtől, idén ráadásul különdíjasként kapta meg az elismerést. Az egyik legnépszerűbb magyar fejlesztésű alkalmazást átlagosan 1,4 millió utazó használja aktívan havonta, összesen pedig már 3 millióan regisztráltak, és több mint 7 millióan töltötték le. Havonta 4,5-5 millió, a bevezetése óta pedig összesen több mint 100 millió útvonalat terveztek az alkalmazásban a BKK ügyfelei.

A BudapestGO-ba most érkező új fejlesztések fokozatosan, pár napon belül minden felhasználó számára elérhetővé válnak az alkalmazásban. Ahhoz, hogy az alkalmazásban mindig megjelenjenek a legfrissebb fejlesztések, érdemes kiválasztani a telefon beállítások menüjében az automatikus frissítést, így a jövőben mindig rendelkezésre állnak az alkalmazás újdonságai.

A BudapestGO-ról minden további tudnivaló megtalálható ezen az oldalon.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk