Cikkek

Ők a Marketing Diamond Awards 2018-as nyertesei

A minősítő rendszerben az egyik meghatározó szempont a szakmai díjak. Ezúton is gratulálunk a Marketing Diamond Awards pályázat nyerteseinek.

2018. november 14-én átadták a Marketing Diamond Awards pályázat díjait, a Magyar Marketing Szövetség Marketing Summit Hungary konferenciáján. 

A Magyar Marketing Szövetség 2015-ben partnereivel együtt alapította meg a Marketinggyémánt díjat, amely az idei évtől új márkanéven – Marketing Diamond Awards – várta pályázóit. A marketingkommunikációs szakmában a legtöbb szakmai díj a nagy ügynökségek és a multinacionális vállalatok kiváltsága, akiknek nagyobb marketing büdzsé áll a rendelkezésükre. A Marketing Diamond Awards küldetése, hogy teret adjon a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára. Továbbá a sikeres, hatékony marketing-megoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, valamint segítse a marketingszakma kisebb szereplőit a minél színvonalasabb marketingtevékenység végzésében. 

Az MMSZ kibővítette a Marketing Diamond Awards zsűrijét: az ügynökségi szakemberek mellé felkérték a megbízói oldal meghatározó marketing- és kommunikációs vezetőit is. A pályázatok értékelésekor az ügynökségi szakemberek a megbízói oldalról benyújtott pályázatokat, míg az ügynökségek által benyújtottakat a megbízói oldalt képviselő zsűritagok értékelték. 

Tizenegy kategóriában lehetett pályázni, a 2017. január és 2018. október között megvalósított aktivitásokkal. Az idén a márkaépítés kategória, ezt követően a tartalommarketing és az esemény alapú aktivációk kategóriák voltak a legnépszerűbbek. Az ismert szakemberekből álló zsűri a pályamunkákat a megalapozott tervezés, a kreativitás, a szakszerű megvalósítás, a kitűzött célok elérését jelentő hatásosság és a források célszerű felhasználását jelentő hatékonyság szempontjai alapján értékelte. 

Az idei év fődíjasait a Marketing Summit Hungary szakmai grémiuma előtt ismerték el. Szolgáltatói oldalon a Marketing Store Kft. lett az egyik fődíjas, aki ezentúl viselheti „Az Év Ügynöksége 2018” kitüntető címet, megbízói/ügyféloldalon pedig a Billingo lett a fődíjas, aki ezentúl viselheti „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2018” kitüntető címet. 

(A képen balról jobbra: Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke, Kurucsai János, a Marketing Store Kft. ügyvezetője és Hegedűs-Csapó Veronika, a T-Systems szenior Cloud és dobozos ICT szolgáltatások szakmai irányítója) 


(A képen balról jobbra: Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke, Sárospataki Albert, a Billingo ügyvezetője és Hegedűs-Csapó Veronika, a T-Systems szenior Cloud és dobozos ICT szolgáltatások szakmai irányítója)

A (fő)díjazottak értékes nyereményekben részesültek, a Magyar Marketing Szövetség kiemelt partnerének, a T-Systems jóvoltából. 

Kiosztották az „Az Év Marketing Nagykövete” különdíjat is, amiben  azon szervezet részesült, amely a legtöbb pályázatot nyújtotta be, ezzel is bizonyítva, hogy az elmúlt egy évben, komplex és aktív marketingtevékenységet végzett. Az idén a Kreatív Vonalak Kft. kapta meg az „Év Marketing Nagykövete” elismerést.


(A képen balról jobbra: Mikecz Péter, az Observer ügyvezetője, Nagy Barna, a Kreatív Vonalak ügyvezetője és Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke)

A díj további nyertes pályázatai a következő linken tekinthetőek meg: http://marketingdiamond.hu/dijazottak


(A képen láthatóak a negyedik Marketing Diamond Awards azon gyémánt elismerésben részesült nevezői, akik a Díjátadón személyesen vették át elismeréseiket)


Cikk témakörei

Szerző További cikkei

Hinora Ferenc interjú: “Nagyon hígul a szakma és ez nem jó irányba viszi a marketing megítélését. 2018-ban bevezetünk egy minősítési rendszert”
Személyes hangvételű interjú Hinora Ferenccel, az MMSZ elnökével a Marketing Panda jóvoltából!

A blognak adott interjúban többek között szó esett a Marketing Szövetség munkájáról, a minősítések fontosságáról, a Hinora Groupról, a marketing trendekről, képzésekről, az évről évre megrendezett marketingkonferenciáról és még sok marketing témáról.


Sajtóhír - Elrajtolt a Marketing.hu
Júniusban hivatalosan is elindult a Magyar Marketing Szövetség Marketing.hu elnevezésű minősítő platformja.

A felületen marketing szakemberek és cégek is regisztrálhatnak, a részvétel önkéntes, ám ajánlott, hiszen egyfajta tanúsítványként is szolgál.

Minősítő rendszerrel tisztul a marketingszakma
A Marketing&Media magazinnak adott interjút Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke a Marketing.hu minősítő rendszer kapcsán.

Az interjúban elmondta, hogy számít vitákra a szervezet által indított új minősítő rendszer kapcsán, azonban a marketingszakma túlnyomó többsége inkább egy újabb lehetőséget lát benne. A legfontosabb cél egyelőre a regisztráltak számának növelése, az év végére 200-250 szakemberrel és céggel számolnak a rendszerben.

Íme 2018 legjobb honlapjai
A minősítő rendszerben az egyik meghatározó szempont a szakmai díjak. Ezúton is gratulálunk 'Az Év Honlapja' pályázat nyerteseinek.

17. alkalommal került megrendezésre az online marketing-kommunikációs szakma legrangosabb hazai eseménye, ‘Az Év Honlapja’ pályázat. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyre összesen 200 nevezés érkezett.

A MARKETING IQ “SZÜLETÉSE”
A marketingtitkok blog egy hosszabb lélegzetű interjút készített Bonyhádi Gábor elnökségi tagunkkal, a Marketing IQ fogalmáról és jelentőségéről és az MIQ tesztről.

A Magyar Marketing Szövetség minden évben megrendezi a most már Marketing Summit néven futó többnapos marketing konferenciát. Idén a Marketing IQ volt a fő tematikája a rendezvénynek. De mi is az a Marketing IQ? 

Több kell, mint naprakész szakmai tudás
Alapvető trendek, fókuszpontok és kérdések, amely segítenek abban, hogy 2019-ben is élvonalbeli marketinges lehess. 

A 2016 év végén alakult, ma 20 tagot és 15 márkát képviselő, és a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) tagozataként működő Marketing Döntéshozók Klubja ezúttal harmadik alkalommal adja közre, hogy tagjai miben látják az előttünk álló esztendő meghatározó marketing és kommunikációs trendjeit. A 3 alappillér nem meglepő - a döntéshozók véleménye szerint: a magabiztos szaktudáson felül stratégiai, vezetési és kommunikációs skillek-kel is rendelkeznie kell egy elismert marketingesnek.