Cikkek

Íme 2018 legjobb honlapjai

A minősítő rendszerben az egyik meghatározó szempont a szakmai díjak. Ezúton is gratulálunk 'Az Év Honlapja' pályázat nyerteseinek.

Az ünnepélyes díjátadóra november 14-én a Magyar Marketing Szövetség konferenciája, a Marketing Summit Hungary első estéjén került sor a Park Inn by Radisson Hotelben. Tonk Emil, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke és Varga István László, a pályázat alapítója, ünnepélyes keretek között hirdették ki az idei nyerteseket. 


“Jelentős változások zajlanak a digitális marketingben. Manapság számos olyan dolgot megvalósíthatunk, amely eddig nem is létezett. Akár egyetlen gombnyomással a rendelkezésünkre áll a legújabb technológia, hogy egy forradalmi üzleti modellt alkothassunk! Az életünk minden területére hatással van a digitalizáció, miért kímélné épp a marketinget? Azok, akik most az innováció élére állnak, hosszútávú versenyelőnyt szerezhetnek.” - mondta Varga István, a pályázat alapítója.

A pályázat idén nemzetközi szintre emelkedett, ezért már nemcsak a magyar nyelvű pályaműveket, de magyar fejlesztők angol nyelvű munkáit is vártuk a versenybe, amelyekből a legjobbak továbbjuthatnak a nemzetközi “World Summit Award” 2019. évi versenyébe.

A legtöbb nevezést az e-kereskedelem (22), a B2B (19) és a Szolgáltatás (19) kategória tudhatja magáénak. Számos nagyszerű pályamunka érkezett melyből 57 díjazottat választott ki a szakmai zsűri és egy ifjúsági nyertes is született.

Az estről díjjal térhetett haza többek között az Answear.hu, a Nosalty alkalmazás, a Lidl weboldala, a MOL Limo honlap, de elismerést kapott a Semmelweis Egyetem és a BringaSport, a Magyar Kerékpáros Szövetség honlapja, valamint a Sága és a Praktiker webshopja is.

2018 Abszolút Év Honlapja győztese Miskolc Megyei Jogú Városának honlapja (MGL Creative Kft.) lett. Az Internet Kultúra Fővárosa díjat pedig ismét, immáron ötödik alkalommal Debrecen városa tudhatja magáénak!

A díjazottak teljes listája az alábbi linken érhető el:

https://www.azevhonlapja.hu/dijazottak/dijat-nyert-weboldalak-2018

Gratulálunk a nyerteseknek!



Cikk témakörei

Szerző További cikkei

Hinora Ferenc interjú: “Nagyon hígul a szakma és ez nem jó irányba viszi a marketing megítélését. 2018-ban bevezetünk egy minősítési rendszert”
Személyes hangvételű interjú Hinora Ferenccel, az MMSZ elnökével a Marketing Panda jóvoltából!

A blognak adott interjúban többek között szó esett a Marketing Szövetség munkájáról, a minősítések fontosságáról, a Hinora Groupról, a marketing trendekről, képzésekről, az évről évre megrendezett marketingkonferenciáról és még sok marketing témáról.


Sajtóhír - Elrajtolt a Marketing.hu
Júniusban hivatalosan is elindult a Magyar Marketing Szövetség Marketing.hu elnevezésű minősítő platformja.

A felületen marketing szakemberek és cégek is regisztrálhatnak, a részvétel önkéntes, ám ajánlott, hiszen egyfajta tanúsítványként is szolgál.

Minősítő rendszerrel tisztul a marketingszakma
A Marketing&Media magazinnak adott interjút Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke a Marketing.hu minősítő rendszer kapcsán.

Az interjúban elmondta, hogy számít vitákra a szervezet által indított új minősítő rendszer kapcsán, azonban a marketingszakma túlnyomó többsége inkább egy újabb lehetőséget lát benne. A legfontosabb cél egyelőre a regisztráltak számának növelése, az év végére 200-250 szakemberrel és céggel számolnak a rendszerben.

Ők a Marketing Diamond Awards 2018-as nyertesei
A minősítő rendszerben az egyik meghatározó szempont a szakmai díjak. Ezúton is gratulálunk a Marketing Diamond Awards pályázat nyerteseinek.

A Marketing Store Kft. lett „Az Év Ügynöksége 2018-ban”, a Billingo pedig  „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2018” címet nyerte el a Marketing Diamond Awards idei pályázatán. Az egyedülálló díj küldetése, hogy teret adjon a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára.

A MARKETING IQ “SZÜLETÉSE”
A marketingtitkok blog egy hosszabb lélegzetű interjút készített Bonyhádi Gábor elnökségi tagunkkal, a Marketing IQ fogalmáról és jelentőségéről és az MIQ tesztről.

A Magyar Marketing Szövetség minden évben megrendezi a most már Marketing Summit néven futó többnapos marketing konferenciát. Idén a Marketing IQ volt a fő tematikája a rendezvénynek. De mi is az a Marketing IQ? 

Több kell, mint naprakész szakmai tudás
Alapvető trendek, fókuszpontok és kérdések, amely segítenek abban, hogy 2019-ben is élvonalbeli marketinges lehess. 

A 2016 év végén alakult, ma 20 tagot és 15 márkát képviselő, és a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) tagozataként működő Marketing Döntéshozók Klubja ezúttal harmadik alkalommal adja közre, hogy tagjai miben látják az előttünk álló esztendő meghatározó marketing és kommunikációs trendjeit. A 3 alappillér nem meglepő - a döntéshozók véleménye szerint: a magabiztos szaktudáson felül stratégiai, vezetési és kommunikációs skillek-kel is rendelkeznie kell egy elismert marketingesnek.