"Papp-Váry újabb műve kiemelkedően jó ismertetője - nem kis mértékben leleplezője - a marketing kommunikáció és benne kereskedelmi reklám ama igencsak trükkös, „lopakodó” módozatainak és megoldásainak, amelyeket a termékmegjelenítés megvalósít. Ráébreszt, hogy a „márkázott szórakoztatás”, amely már régen megjelent az életünkben, napjainkra a reklám igen hatásos álruhájává lett, és sokkal jobban képes is megragadni bennünket, mint azt laikusként gondolnánk." Dr. Osman Péter kandidátus, Magyarország egyik leggyakrabban publikáló recenzense a Magyar Innovációs Szövetség hírlevelében

 

p-v á „Ön most egy olyan könyvet tart a kezében, amely a legszélesebb látókörrel, a legfrissebb példák kiemelésével, imponáló éleslátással mutatja be a marketing és a szórakoztatás világának különös találkozását.” Sas István reklámpszichológus, reklámfilmrendező

„Papp-Váry Árpád könyve a 21. századi „edutainment” műfaj eklatáns példája: szórakoztatva okít. A filmekből, televíziós produkciókból vett példákon, színes sztorikon átívelve az olvasó szinte észrevétlenül szippantja magába a jogi, történelmi, képalkotási és egyéb média vonatkozású kemény információkat.” Dr. Koltai Andrea, kereskedelmi vezető, Chello Central Europe

„Ez a könyv hiánypótló és iránymutató mű a termékelhelyezésről. Jó elméleti alapot ad marketingkommunikációs szakembereknek, de szórakoztató olvasmány a téma iránt érdeklődő laikusnak is.” Nagy László, head of branded entertainment, Havas Media

„Mindig vannak, akik azt hiszik, megúszhatják. Pedig nem. Ebből a könyvből kötelező olvasmány lesz minden marketingkommunikációval foglalkozó ember számára. Mert alapmű. A jó hír az, hogy nem kell megtanulni. Elolvassa az ember, és kész. Én ettől kifejezetten okosnak éreztem magam. Mert ez az egész olyan egyszerű, tiszta és nyilvánvaló… főleg azok a részek, amiket még párszor azért újra elolvastam. Mert ilyenek a jó alapművek.
Nálam két éjszaka is beelőzte a könyvespolcon Jo Nesbót! Az pedig nem kis teljesít¬mény!” Kisantal Gyula, a D’Arcy Avenue reklámügynökség kreatívigazgatója

„Többet biztosan lehet tudni a termékmegjelenítésről – de nem érdemes. Papp-Váry új könyve komplex ismereteket ad, szellemes, olvasmányos, szemléletes, amelyben az el¬mélet–gyakorlat aránya pont megfelelő. Jómagam, PR-osként – nem túl reklámpártiként – a leghatékonyabb marketingkommunikációs eszköznek eddig is a product placementet tartottam; ezt csak erősítette bennem a könyv, Szomszédokostól, James Bondostól, Hamis a babástól. A JPÉ azt diktálja, hogy botorság kihagyni.” Bognár Gergely, a PR Herald szaklap munkatársa, a Nézőpont Intézet kommunikációs igazgatója

„A marketingkommunikáció jövőjét tekintve a product placement már rövid távon is globálisan az egyik legfontosabb eszközzé válhat. Hazánkban a médiatörvény 2010-es megújítása óta egyre gyakrabban lehetünk tanúi a műfaj »szárnypróbálgatásainak«, leg-gyakrabban a kereskedelmi televíziók különféle műsoraiban. Ezek fényében Papp-Váry Árpád könyve a lehető legjobb pillanatban kerül – reményeim szerint – minden magyar marketinges kezébe. A Márkázott szórakoztatás, amellett, hogy marketingszakmailag is át-fogóan, izgalmas példák segítségével vizsgálja a téma minden aspektusát, lendületes, élvezetes olvasmány, amit nem csupán marketingszakemberek számára ajánlanék.” Kovács-Gajdács János, a One on One PR-ügynökség ügyvezetője

„A marketing az újrafelfedezések és az adaptív alkalmazkodás története. Nincs új a nap alatt, csak a reflektor fénye vetül időről időre a marketing gazdag eszköztárának más-más elemére. Papp-Váry könyve, amelyet a példák tobzódó gazdagsága szórakoztató és revelatív olvasmánnyá varázsol, a márkázott szórakoztatásról, azaz az üzletnek a privát szférába történő bársonyos, észrevétlenül észrevehető, szelíden agresszív benyomulásá¬ról alapos és professzionális összefoglaló. Ha elolvasása után hatalmába keríti az »az a gyanús, ami nem gyanús« utolérhetetlen érzése, megértette a termékelhelyezés lényegét.” Dr. Nagy Bálint, az International Business School (IBS) Marketing Tanszékének vezetője, a Magyar Reklámszövetség alelnöke

„Kedves Árpi!
Remek könyvedhez, a márkázott szórakoztatáshoz gratulálok és külön köszönöm, hogy a karácsonyi időszakban is ilyen márkás szórakozáshoz jutottam! Imponáló a kötet lexikális gazdagsága, gondolom tetemes kutatómunka alapozta meg, hogy egy ilyen gazdag kötet szülessen belőle. Gratulálok ahhoz is, hogy a sok adat a különböző csoportosítások révén tudássá, információvá állt össze, érdekes és nagyon használható lehet ez gyakorlati szakemberek számára is. (Ismersz: nálam ez az igazi mérce!) És hát hogyne élveztem volna a QR Code alkalmazásokat- persze kipróbálva azonnal: ez a könyvet terjeszti ki, és teszi azt azonnal „háromdimenzióssá”. Ehhez külön is gratulálok!” Dr. Bíró Péter, pályafutása során több nagy cég és szervezet marketing igazgatója (Idegenforgalmi Propaganda és Kiadó Vállalat, Hungexpo Rt., McDonald's, Siemens, MÁV), jelenleg a BP International Business Promotion ügyvezetője

„Régen olvastam ilyen jó szakmai könyvet, ami egyrészt jól visszaadja szédületes szakmai tudásodat, másrészt az egészet egy jó, élvezetes stílusban írtad meg. Mint az internet iránt elfogult személy, örömmel láttam, hogy a példáidat / eseteidet online tetted elérhetővé. Ha ilyen jó passzban vagy, ne állj le! Másokkal együtt, én is várom további, legalább ilyen jó könyveidet.” Dr. Eszes István, főiskolai tanár, BGF Külkereskedelmi Kar Marketing intézeti tanszék

 Bővebb információ: http://papp-vary.hu/konyveim/


Vissza

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.