Szakmai hírek

Művelt Marketinges: kinek készített reklámot Picasso, Dalí, és Warhol?

Pablo Picasso karrierje egyik meghatározó helyszínéről örökített meg egy plakátot, Salvador Dalí pedig tévéreklámokban szerepelt, emellett  világmárkának és egy nemzetközi versenynek is tervezett logót. Művelt Marketinges sorozat következő részében ismert képzőművészek reklámos múltjának járt utána.

Bővebben: Művelt Marketinges: kinek készített reklámot Picasso, Dalí, és Warhol?

Mit érdemes kiszervezni a marketingből?

A legtöbb cég nem tud fenntartani egy teljes marketinges csapatot, és nem is érdemes, hiszen a legtöbbször nincs is meg helyben a speciális feladatokhoz szükséges szaktudás. Csakhogy ész nélkül kiszervezni a marketingtevékenységet sem vezet jóra. Csokorba szedtük, mik azok a tevékenységek, amelyet elvégezhet egy külsős cég és vállalkozás.

Bővebben: Mit érdemes kiszervezni a marketingből?

A hatékony promóciós hostess titka, avagy egy in-store kutatás tanulságai

A promóciós kihelyezések sikerességét sokszor egy mellé állított hostess nagyban tudja befolyásolni. De mi a jó stratégia? Elég csak mosolyogni és megválaszolni a vásárlók kérdéseit? Vagy érdemes leszólítani az elhaladó vásárlókat, és megpróbálni a kihelyezéshez csábítani őket? Az ETresearch kutatásából kiderült, hogyan lehet a hostess munkáját optimalizálni a promóció mellett.

Bővebben: A hatékony promóciós hostess titka, avagy egy in-store kutatás tanulságai

Kiderült kik a legbefolyásosabbak

Idén a „Top 101 – A legbefolyásosabb üzleti döntéshozók” rangsor első helyén Csányi Sándor az OTP Bank elnök vezérigazgatója végzett, míg őt Spéder Zoltán az FHB első embere követi. A szoros versenyt jól mutatja, hogy a harmadik és a negyedik helyen holtverseny alakult ki a Bogsch Erik a Richter, és Demján Sándor a Trigránit emblematikus vezetője között.

Bővebben: Kiderült kik a legbefolyásosabbak

E-mail marketing benchmarkot adott ki a DIMSZ

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség E-mail marketing tagozata ismét felmérést készített az e-mail kampányok hatékonyságáról, a kézbesítési, megnyitási, átkattintási és leiratkozási arányokat vizsgálták. A vizsgált kiküldések 15 különböző szektorban történtek, az iparági adatokat a DIMSZ E-mail marketing tagozata biztosította. A szakemberek a saját, illetve a bérelt adatbázisok esetét szektoronként külön-külön vizsgálták.

Bővebben: E-mail marketing benchmarkot adott ki a DIMSZ

Mi lesz a reklámiparral bónusz nélkül? - Újabb közös állásfoglalás a reklámadóról

A szakmai szervezetek továbbra is egyeztetéseket sürgetnek a kormánnyal és azt kérik, hogy a kormány fontolja meg az adó eltörlését annak káros gazdasági hatása miatt. Urbán Zsolt, a Magyar Reklámszövetség elnöke május 12-én a Média Hungary-n tartott „A híres bónusz” című előadása során vészjósló képet festett arról, hogy a kormányzat ilyen mértékű – a sajtóban napvilágot látott - beavatkozása[1] a reklámipar működésébe, milyen következményekkel járhat a piaci szereplőkre: az ügynökségi piac finanszírozhatatlanná válik, megnő a pénzügyi kockázata a média oldalnak és hatalmas adminisztrációs teher hárul a hirdetőkre és a média vállalatokra.

Bővebben: Mi lesz a reklámiparral bónusz nélkül? - Újabb közös állásfoglalás a reklámadóról

Hallotta már, hogy a legfrissebb magyarországi kutatások szerint a vásárlások 74%-a a boltban dől el?

Vajon mi alapján választanak a vásárlók, mi alapján dől el, hogy az Ön vagy az Ön konkurensének terméke kerül a kosárba? Lehet a termék bármilyen jó, ha a vásárló észre sem veszi, nem fog vásárolni belőle. De hogy lehet kiemelkedni a termékek sokasága közül? Mi az, ami elég feltűnő? Mi az, ami vonzza a tekintetet?  Erről szól az ETresearch – a szemkamerás vásárló kutatások szakértőjének - legújabb workshopja, ha Ön is boltban értékesíti termékeit, akkor ezt a workshopot nem szabad kihagynia.

Bővebben: Hallotta már, hogy a legfrissebb magyarországi kutatások szerint a vásárlások 74%-a a boltban dől...

Nem az vagy, amit teszel, hanem amit felteszel!- Lezajlott a Youth Marketing konferencia

Net-, multitasking-, nárcisztikus-, valamint selfie-generáció – így jellemezték a „Célkeresztben a Z-generáció” konferencia előadói a mai 5-21 éves korcsoport tagjait. Az egész napos konferencián többek között az is kiderült, hogy a jelenlegi iskolás korosztálynak az információ utáni igénye már-már a függőséghez hasonlítható, ezzel együtt azonban kiválóak a szelektív figyelemmegosztásban és a társas kapcsolataik leginkább a nyilvánosság mentén rendeződnek.

Bővebben: Nem az vagy, amit teszel, hanem amit felteszel!- Lezajlott a Youth Marketing konferencia

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.