Szakmai hírek

Nyomtatva vagy e-mailen

DIREKT Étel, elektronika és ruha fogy leginkább az elektronikus felületeken

 

Budapest – A fogyasztók többsége hasznosnak találja a reklámcélú megkereséseket, leginkább a szórólapos és e-mailes ajánlatokat kedvelik – derült ki a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség megbízásából a KutatóCentrum által készített kutatásból.

Bővebben: Nyomtatva vagy e-mailen

Pihenésre és baráti kapcsolatokra vágyik az átlag magyar

Amennyiben rendelkezne napi 30 perc szabadidővel, a magyar lakosság 40%-a legszívesebben a családi és baráti kapcsolatok ápolására, valamint pihenésre fordítaná azt - derül ki az 1. születésnapját ünneplő MentorFM mobilalkalmazás megbízásából az NRC által készített online kérdőíves, reprezentatív felmérésből. Szakmai ismereteik elsajátítására és saját maguk fejlesztésére a lakosság fele - saját bevallása szerint - elegendő időt fordít.

Bővebben: Pihenésre és baráti kapcsolatokra vágyik az átlag magyar

Vizuálisan megjelenítve még a big data is érthető

Az adatvizualizáció az információ szemléltetésének egy sokkal kreatívabb, szebb lehetősége, amely jóval túlmutat a tortadiagramokon. Nagyon fontos, hogy nem összekeverendő az infografikával, ez ugyanis " általában már kész következtetéseket közöl". Interjú a Kreatívon Szűcs Krisztinával, aki hazai úttörő a témában.

Bővebben: Vizuálisan megjelenítve még a big data is érthető

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.