A közösségi média adatainak összegyűjtése és elemzése nemcsak arra alkalmas, hogy a saját cégünk online reputációjával legyünk tisztában, hanem valós időben nyomon követhetjük a versenytársaink internetes ténykedését és eredményességét a róluk szóló, publikusan elérhető találatok alapján.  Ehhez nem kell mást tenni, mint a Neticle Media Intelligence kezelőfelületén pár kattintással a megfelelő riportot létrehozni  (kérésre a személyre szabásban is segítséget tudunk nyújtani), és átpörgetni a piaci vetélytársakkal kapcsolatos említéseket.  Mutatjuk, hogyan. 

 Hatékonyságnövelő tippjeink, hogy célirányosan és tudatosan nyerd ki az értékes insightokat a Neticle rendszeréből:

  • Monitorozd a konkurens piaci szereplők online megítélését

Saját márkád online reputációján kívül nyomon követheted az iparági ellenfeleid online megítélését, népszerűségének és hírnevük hanyatlásának okait is. Ezekből persze te tanulhatsz is, azonosíthatod a szektorodban jól működő módszereket és az ingoványos területeket, amikre érzékenyen reagálnak a netezők.

  • Kövesd nyomon versenytársaid közösségi média aktivitását

Megtudhatod, konkurenseid mely social csatornákon vannak leginkább jelen, így megcélozhatod azokat a platformokat, ahol kevésbé nagy a kommunikációs zaj, és könnyebben szerezhetsz előnyt, és szólíthatod meg a kisebb célcsoportokat. De ne feledkezz meg a szakmai témákról szóló legintenzívebb vitákról sem: a legtöbb említést generáló csatornákon szintén érdemes megerősítened a közösségi média jelenlétedet például az új trendek felkarolásával. Ha pedig a piacodhoz köthető legfontosabb érzelmekre tudatosan építed a közösségi média megnyilvánulásaidat.

  • Csekkold konkurenseid Facebook oldalának kommunikációját

Külön mérheted és ellenőrizheted, hogy mit kommunikálnak a versenytársaid a saját social media felületeiken (Facebook oldal vagy nyilvános Facebook csoport), elkülönítve az irányítatlan webes véleményektől. Figyeld meg, milyen kifejezéseket használnak leggyakrabban, ezek közül melyek a legpozitívabbak és legnegatívabbak, vagyis az ügyfelek/fogyasztók szerinti legnagyobb előnyök és hátrányok. Előbbire csak akkor építsd a márkakommunikációdat, ha garantáltan jobb vagy benne, utóbbit pedig magad javára fordíthatod és versenyelőnyként építhetsz rá. Azt is lemérheted, mikre reagálnak és mikre kevésbé a felhasználók, saját és konkurens oldalakon, így a leghatékonyabb FB posztok témáját és típusát is gyorsan be tudod lőni heti 1 riport csekkolással.

  • Figyeld iparági vetélytársaid PR tevékenységét

A Neticle rendszeréből azt is megtudhatod, piaci versenytársaid milyen felületeken jelennek meg leggyakrabban az online sajtóban. Ha ezek a szakma legnívósabb portáljai és blogjai, amiket a célközönséged leginkább kedvel és végiggörget az edébidő utáni első 5 percben, gyorsan célozd be a mihamarabbi megjelenést. Kikkel érdemes kooperálni, milyen témákat célozz meg, amik ténylegesen foglalkoztatják a célközönségedet – többek között ezekre is választ kaphatsz a Neticle adataiból.

  • Csapd le konkurenseid kezéről a véleményvezéreket

Azt is fontos elsőként tudnod, hogy kik a leghangosabb véleményvezérek, akik a legaktívabban osztják meg gondolataikat szakmai témákban, így lecsaphatsz rájuk (és velük együtt követői bázisukra, akik a te célcsoportodat is alkotják), és együttműködést alakíthatsz ki velük, mielőtt még a konkurenseid követőinek szerveznek nyereményjátékot.

Ha szeretnél versenytárselemző riportot pár kattintással összeállítani, amivel folyamatosan és valós időben követheted a konkurenseid online aktivitását, reputációját, akkor írj nekünk, és próbáld ki a Neticle Media Intelligence-t. 

 


Vissza

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.