Szakmai hírek

Felsőoktatási mentorprogramot indított az Observer Médiafigyelő Kft.

Az OBSERVER médiafigyelő új célkitűzéssel indította a 2018-as évet, amelyhez két korábbi esemény adta az alapötletet. Az elmúlt évben Magyarország első és legnagyobb médiafigyelője támogatóként csatlakozott az Országos Média Diákversenyhez, illetve az Országos Városmarketing verseny Smart City diákversenyéhez. A vállalat idén indította el felsőoktatási mentorprogramját, a leendő fiatal szakemberek médiafigyelési- és elemzési ismereteinek bővítése érdekében.

Bővebben: Felsőoktatási mentorprogramot indított az Observer Médiafigyelő Kft.

Sikerrel zárult a Médiapiac idei első konferenciája, a Megoldókulcs - Beszámoló az eseményről

A Médiapiac február 21-i, sikerrel zárult konferenciáján a hallgatóság a legilletékesebbektől, a médiahatóság, a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala, a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság szakembereitől tudhatta meg, milyen változásokat hoz a cégek életében az új adatvédelmi szabályozás, a GDPR és az uniós szerzői jogi reform.

Bővebben: Sikerrel zárult a Médiapiac idei első konferenciája, a Megoldókulcs - Beszámoló az eseményről

Mélyinterjút készítettünk Sipos Zoltánnal a Kreatív Kontroll, Magyarország vezető szövegíró ügynökségének stratégiai igazgatójával

Az interjúból többek között kiderül, hogy szerinte mi a legnagyobb gond a kkv marketing szakmában, hogy mitől válik valaki jó szakértővé, mitől lesz jó egy képzés, konferencia, illetve mit gondol egy minősítő rendszer bevezetéséről?

Bővebben: Mélyinterjút készítettünk Sipos Zoltánnal a Kreatív Kontroll, Magyarország vezető szövegíró...

Automatizált social listening, avagy a hatékonyságmérés forradalmi módszere

Kétségtelen, hogy a marketing szakma egyik legnagyobb kihívása a reklámok hatékonyságának mérése és bizonyítása. Azt gondolnánk, az internet uralta világban, ahol minden reakció vagy hozzászólás nyomonkövethető, ez könnyű feladat, pedig valójában pont, hogy a hatalmas tartalomzaj miatt nehéz a visszajelzéseket figyelni szakértői segítség nélkül. A Neticle Media Intelligence-nek hála azonban nem is nekünk kell eligazodnunk az online kommunikáció labirintusában – az automatizált social listening ezt megteszi helyettünk.

Bővebben: Automatizált social listening, avagy a hatékonyságmérés forradalmi módszere

A4C promóciós kalandjai - Érdekességek 2017-ből

Érdekel a promóciók világa? Hogyan működik az offline promóció a digitalizált világban? 

Vállalati tagunk, az A4C a tavalyi évben több mint 50 promóciót bonyolított le. A 2017-es év hozott bőven érdekességeket számukra, melyből felvillantanak néhányat a teljesség igénye nélkül. 

Letöltések
Download this file (A4Cpromociok_2017.pdf)A4Cpromociok_2017.pdf253 kB
Bővebben: A4C promóciós kalandjai - Érdekességek 2017-ből

Az Ön cége már megfelelően felkészült a GDPR-ra? Tudja, hogy milyen szempontokat kell figyelembe venni a felkészülés során?

A GDPR egy uniós rendelet, vagyis rendeletként nem követeli meg a helyi jogba való átültetést (a szabályozásnak közvetlen hatása van), ezért minden, adatkezelésben és -feldolgozásban részt vevő szervezetnek tisztában kell lennie azzal, hogy a rendelet az általa előírt kötelezettségek tekintetében közvetlenül kiterjed rá. A GDPR hangsúlyozza az adatkezelések és az adatkezelők átláthatóságát, biztonságát és elszámoltathatóságát, ugyanakkor szabványosítja és erősíti az európai polgároknak az adatvédelemre vonatkozó jogát. A GDPR olyan új elemeket és jelentős fejlesztéseket vezet be, amelyek a személyes adatok feldolgozásában részt vevő valamennyi szervezet számára részletes vizsgálatot igényelnek. A GDPR egyes elemei bizonyos szervezeteknél relevánsabbak, mint mások, és fontos és hasznos azon területek azonosítása és feltérképezése, amelyek a legnagyobb hatást gyakorolják a vállalkozások tevékenységére.

Bővebben: Az Ön cége már megfelelően felkészült a GDPR-ra? Tudja, hogy milyen szempontokat kell figyelembe...

Annyit ér egy fejlesztés, amennyit tudunk róla?

Az Observer Budapest Médiafigyelő Kft. a városmarketing kutatásának keretében vizsgálta az okosváros projektek médiaképét, olyan kérdésekre keresve a választ, mint hogy mennyire hatékony a városok kommunikációja, hogyan tematizálja a sajtó az okosváros fejlesztéseket, és mi jut el ezekből a nagyközönséghez.

Bővebben: Annyit ér egy fejlesztés, amennyit tudunk róla?

Versenytársfigyelés közösségi média elemzéssel

A közösségi média adatainak összegyűjtése és elemzése nemcsak arra alkalmas, hogy a saját cégünk online reputációjával legyünk tisztában, hanem valós időben nyomon követhetjük a versenytársaink internetes ténykedését és eredményességét a róluk szóló, publikusan elérhető találatok alapján.  Ehhez nem kell mást tenni, mint a Neticle Media Intelligence kezelőfelületén pár kattintással a megfelelő riportot létrehozni  (kérésre a személyre szabásban is segítséget tudunk nyújtani), és átpörgetni a piaci vetélytársakkal kapcsolatos említéseket.  Mutatjuk, hogyan. 

Bővebben: Versenytársfigyelés közösségi média elemzéssel

Nemzedékek és okosodás: A marketing 4+1 kiemelt trendje 2018-ban

 

2018-ban megállás nélkül „okosodnak” az eszközök, miközben tovább szegmentálódnak a fogyasztók – mindeközben pedig nekünk, marketingeseknek gyorsan le kell követnünk a változásokat, sőt azok élére kell állnunk. A következőkben azt mutatjuk meg, hogy milyen trendeket várnak a Magyar Marketing Szövetség keretén belül működő Marketing Döntéshozók Klubja tagjai 2018-tól és melyek lesznek az előttünk álló esztendő fő szakmai kihívásai.

Bővebben: Nemzedékek és okosodás: A marketing 4+1 kiemelt trendje 2018-ban

Készülj tudatosan a karácsonyi online vásárlásdömpingre - Így kerüld ki az e-vásárlás buktatóit

A november utolsó péntekére eső Black Friday az adventi ajándékbeszerző időszak előfutára kereskedelmi szempontból. Éppen ezért a november végi fekete péntek utózöngéi, vásárlói visszajelzései sokat elárulnak arról, milyen negatív tapasztalatok után választják a vásárlók a kézzel fogható kosarat a virtuális helyett.

Bővebben: Készülj tudatosan a karácsonyi online vásárlásdömpingre - Így kerüld ki az e-vásárlás buktatóit

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.