Szakmai hírek

Megjelent Dr. Törőcsik Mária új könyve

Self-marketing: Személy és marketing kapcsolatok

"Törőcsik Mária könyve a marketing kiterjesztett felfogásának elvét követi, amikor az egyén és a marketing viszonyát boncolgatja. A tőle megszokott élvezetes stílusban vezeti be az olvasót a téma összes dimenziójába. Meríthetünk belőle a saját élethelyzeteink megoldásához, de segíti a könyv a sikeres vagy éppen kudarcos életutak megértését is. 
Különös erénye a kötetnek, hogy témája nem csak a marketing szakemberek számára érdekes, valamint az, hogy a tartalom minden korosztályt képes megszólítani."

Veres Zoltán
egyetemi tanár
Pannon Egyetem

Bővebben: Megjelent Dr. Törőcsik Mária új könyve

GLIX néven új fotóügynökség indult

Hiánypótló szolgáltatással állt elő három szakember. Szembe mennek az arcnélküliséggel, chatbotok helyett a személyes kapcsolattartásban hisznek.  24 órás ügyfélszolgálattal, országos fotós hálózattal, szerzői jogi tanácsadással és szakmai bloggal indul a glix.hu, ami a fotóügynökségi szolgáltatást elegyíti az egyedi gyártással. 40 millió képpel indul az oldal. 

Bővebben: GLIX néven új fotóügynökség indult

A médiafigyelés jövőjét hozza el a megújult Neticle

Hazánk piacvezető online médiamonitoring cége, a Neticle megújult rendszerrel jelentkezik a nemzetközi social listening piacon. A Neticle Media Intelligence egyik különlegessége, hogy mesterséges intelligencia alapú, optimalizált kezelőfelületet kapott, az automatikus véleményelemzés mellett automatikus insight felismeréssel és megfogalmazással fokozza a felhasználói élményt. A friss verzió 5 év tapasztalata és több mint 100 ügyfél visszajelzései  alapján jött létre. A bevezetett egyedi termékfunkciók az online médiafigyelés és –elemzés jövőjét vetítik előre. 

Bővebben: A médiafigyelés jövőjét hozza el a megújult Neticle

Új marketingkonferencia debütált a siófoki Aranyparton

135 fő vett részt Siófokon egy új marketingkonferencián, az Ecommerce Plage-on. A 2 napos rendezvény célja az volt, hogy az e-kereskedők úgy kaphassanak friss marketingtudást, hogy közben a konferencia félig nyaralásnak számít. Ezzel a szervező Kreatív Kontroll és a főtámogató AionHill azt kívánta bebizonyítani, hogy lehet szórakoztató és pihentető marketingkonferenciát rendezni.

Bővebben: Új marketingkonferencia debütált a siófoki Aranyparton

Reklámadó újratöltve - Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda, Jogi Blokk

2014. nyarán lépett hatályba a Reklámadó törvény (2014. évi XXII. törvény), amelyet egy 2015. nyarán meghozott módosítással igyekezett a jogalkotó összehangolni a Reklámtörvény (2008. évi XLVIII. törvény) szabályaival, koherensnek vélt rendszert létrehozva ezzel a reklámpiacon, annak minden egyes szereplőjét beillesztve egy, a valóságban létezőnek vélt kategóriába. 

Bővebben: Reklámadó újratöltve - Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda, Jogi Blokk

3 TERÜLET, AHOL KOMMUNIKÁCIÓS CÉGKÉNT KAMATOZTATNI TUDOD A SOCIAL LISTENINGET

Kommunikációs cégként (legyen szó szinte bármilyen területéről) fontos lehet számotokra kutatások és visszamérések készítése egy-egy megbízás, projekt előtt, közben és után. Azonban nem kell megállnotok a fókuszcsoportok eredményeinél és a kampány utáni szám-cunaminál ha egy hatékonyabb eszközzel gyorsabban kerülhettek hasznos insightok birtokába.

Bővebben: 3 TERÜLET, AHOL KOMMUNIKÁCIÓS CÉGKÉNT KAMATOZTATNI TUDOD A SOCIAL LISTENINGET

Dinamikusan erősödik az internetes kereskedelem

Jó lóra tettek azok, akik webáruházat nyitottak, mert exponenciálisan növekszik e boltok forgalma, és öt éven belül megduplázódik a jelenleg több mint 300 milliárdosra becsült érték – hangzott el Kis Gergely internetkutató előadásában a kamara, valamint az RG Stúdió Kft. szervezésében megvalósult I. Déldunántúli Online Marketing Konferencián.

Bővebben: Dinamikusan erősödik az internetes kereskedelem

Vlogger-kérdés a weben: vajon tényleg segíti márkánkat a vloggerek általi ajánlás?

 

Mára már általános marketingeszközzé vált a vloggerek (=videóbloggerek) általi termékajánlás. A szépségiparon túl egyre több terület fedezi fel az ebben rejlő potenciált: belőhető a célcsoport, az elérésszám is szinte garantált. Azonban az ilyen termékajánlások- és elhelyezések utóélete csak részben mérhető: úgyhogy a Neticle most megnézte hogyan csapódnak le a vlogger-ajánlások a weben.

Bővebben: Vlogger-kérdés a weben: vajon tényleg segíti márkánkat a vloggerek általi ajánlás?

Milyen területeken segít a social listening? II. – Toborozástámogatás, a célcsoport kiismerése

A toborzástámogatás egyre szélesebb fogalomkört és eszköztárat jelent, mind a munkaerő-összetétel változásának, mind a technológiai fejlődésnek köszönhetően. Cikkünkben most egy új eszköz, a social listening employer branding és toborzás támogató lehetőségeit vizsgáltuk.

Bővebben: Milyen területeken segít a social listening? II. – Toborozástámogatás, a célcsoport kiismerése

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.