Saját hírek

Soron kívüli Közgyűlést tart a Magyar Marketing Szövetség

A Magyar Marketing Szövetség 2015. február 11-én, szerda 900 órakor tartja soron kívüli Közgyűlését

Amennyiben a Közgyűlés február 11-én 9:00 órakor nem határozatképes, az ismételt Közgyűlésre, változatlan helyszínen, változatlan napirendi pontokkal ugyanazon a napon 9:30 órakor kerül sor.

Bővebben: Soron kívüli Közgyűlést tart a Magyar Marketing Szövetség

Év eleji interjú az MMSZ elnökével a 2015-ös tervekről

 A 2014-es év értékelése mellett a 2015-ös terveikről kérdezték az MMSZ elnökét, Hinora Ferencet, aki az interjú végén a jövőre nézve ugyanazt az elkötelezettséget és aktivitást ígérte, ami az elmúlt másfél évben is jellemezte az Elnökséget és őt magát is. Továbbra is szeretné fejleszteni a marketing színvonalát, a tagokat pedig segíteni abban, hogy minél hatékonyabb marketing tevékenységet tudjanak folytatni. 

Bővebben: Év eleji interjú az MMSZ elnökével a 2015-ös tervekről

Új megoldások kiskereskedők ösztönzésére

Vállalati tagunk, a Sodexo egy online kutatás keretében kereste a választ, hogy a kis- és nagykereskedők milyen motivációs, ösztönző programok mentén látják biztosítottnak forgalmuk és teljesítményük növekedését, és milyen hiányosságokat találnak a jelenlegi gyakorlatban. 

Bővebben: Új megoldások kiskereskedők ösztönzésére

Az Observer az MMSZ hivatalos médiafigyelő partnere

Újabb céggel bővült tagjaink sora, ezúttal az Observer Budapest Médiafigyelő Kft. csatlakozott a Magyar Marketing Szövetséghez, aki vállalati tagságán felül - egy stratégiai megállapodás keretén belül - az MMSZ hivatalos médiafigyelőjeként is támogatja a Szövetséget szolgáltatásait biztosítva. 

Bővebben: Az Observer az MMSZ hivatalos médiafigyelő partnere

2014 legjobb honlapjai - Az Év Honlapja Díjátadóról

- Megvannak 'Az Év Honlapja' 2014 online marketing-kommunikációs pályázat nyertesei -  

Nem babonásak ’Az Év Honlapja’ pályázat szervezői. Immár 13. alkalommal került megrendezésre az online kommunikációs szakma legrangosabb hazai eseménye, Az Év Honlapja pályázat. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyre a pályázat lezárásáig összesen 300 nevezés érkezett.

Bővebben: 2014 legjobb honlapjai - Az Év Honlapja Díjátadóról

Marketing a társasági stratégia szolgálatában - Interjú Katona Norberttel

Katona Norbert

szerencsejáték interjú katona norbert

2000-ben szerzett menedzser-mérnök diplomát a Szegedi Egyetem Mérnöki Karán, ahol Emberi Erőforrás Menedzsment témában TDK tevékenységet is folytatott. Az elmúlt majd 15 évben az üzleti életben tett szert széleskörű szakmai és vezetői gyakorlatra a marketing, a kommunikáció, a kereskedelem, a minőségmenedzsment, illetve a társadalmi felelősségvállalás területén. 2011-ben üzletviteli tanácsadásra szakosodott közgazdászként diplomázott a Pécsi Tudományegyetemen. Jelenleg a Szerencsejáték Zrt. marketing főosztályvezetőjeként tevékenykedik, munkája mellett pedig a Debreceni Egyetem Ihrig Károly Doktori Iskolájának hallgatója és alkalmanként a Budapesti Műszaki Egyetem, valamint a Szegedi Tudományegyetem meghívott előadója. Kutatási tevékenysége elsősorban a stratégia menedzsment monopol specifikus vetületeire fókuszál.

Bővebben: Marketing a társasági stratégia szolgálatában - Interjú Katona Norberttel

Az Ads Interactive-val bővült céges tagjaink sora

Az Ads Interactive Magyarország egyik vezető online technológiai szolgáltatója és online sales house-a. Legfontosabb feladata, hogy a partneri körébe tartozó több, mint 140 magyarországi weboldal számára hirdetési megoldásokat közvetítsen és rendszeres bevételt termeljen minden olyan hirdetési felületből, melyekre a piacon kereslet mutatkozik. Mindemellett folyamatosan kutatja partnerei számára a globális trendek alapján legújabb hirdetési technológiák- és megoldások piacát, hogy mindig az adott felület tekintetében legnagyobb bevétellel kecsegtető megoldásokat tudja a hálózatához tartozó weboldalak felületein megjeleníteni és működtetni.

Portfólióját havonta 3.200.000 egyedi felhasználó látogatja meg, mely a magyar internetezők több, mint 60%-a, és megközelítőleg 670.000.000 hirdetés kiszolgálást végez ezeken a felületeken keresztül. 2014. áprilisa óta a Google Adsense hirdetések optimalizálásának Magyarországról első, és mindeddig egyetlen, globálisan is csak 14. hivatalos optimalizáló partnereként (Google Adsense Certified Partner) több, mint 100 oldal Google Adsense hirdetési felületeit optimalizálja napi szinten a növekvő bevételek érdekében.

Működésének alapvető mozgatórugója a kiadó oldali elkötelezettsége, a portfólióban megtalálható weboldalak bevételeinek folyamatos növelése, és olyan korrekt, napi szintű együttműködésen alapuló partnerkapcsolatok létrehozása, mely záloga a jövőbeni sikeres működésnek mind az ügynökségek, mind a direkt hirdetők, mind a weboldal tulajdonosok irányában.   

Bővebb információ

E-mail marketing a konferenciánk egyik kiállítójától

Segítséget nyújtunk partnereinknek fontos üzleti célkitűzéseik teljesítésében, hogy az email marketing területén maximális sikereket érjenek el. Ebben az értelemben mi többnek tartjuk magunkat, mint egyszerű technológiai szolgáltató Célunk, hogy maximáljuk az ügyfeleinkben rejlő értékesítési potenciált a piacon található legkiválóbb technológia szolgáltatásával.

Bővebben: E-mail marketing a konferenciánk egyik kiállítójától

Összefoglaló a 25. Országos Marketing Konferenciáról

A tudatos fogyasztó is érzelmekre vágyik

Mik lesznek a legmeghatározóbb marketing trendek jövőre? Mit várnak a fogyasztók és mire készülhetnek a hirdetők? Az jubileumi Országos Marketing Konferencia a legújabb trendek bemutatása mellett a jövő évi tervezéshez is irányt mutatott a szakmának.

Bővebben: Összefoglaló a 25. Országos Marketing Konferenciáról

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.