Saját hírek

Soron kívüli Közgyűlést tart a Magyar Marketing Szövetség

A Magyar Marketing Szövetség 2015. február 11-én, szerda 900 órakor tartja soron kívüli Közgyűlését

Amennyiben a Közgyűlés február 11-én 9:00 órakor nem határozatképes, az ismételt Közgyűlésre, változatlan helyszínen, változatlan napirendi pontokkal ugyanazon a napon 9:30 órakor kerül sor.

Bővebben: Soron kívüli Közgyűlést tart a Magyar Marketing Szövetség

Év eleji interjú az MMSZ elnökével a 2015-ös tervekről

 A 2014-es év értékelése mellett a 2015-ös terveikről kérdezték az MMSZ elnökét, Hinora Ferencet, aki az interjú végén a jövőre nézve ugyanazt az elkötelezettséget és aktivitást ígérte, ami az elmúlt másfél évben is jellemezte az Elnökséget és őt magát is. Továbbra is szeretné fejleszteni a marketing színvonalát, a tagokat pedig segíteni abban, hogy minél hatékonyabb marketing tevékenységet tudjanak folytatni. 

Bővebben: Év eleji interjú az MMSZ elnökével a 2015-ös tervekről

Új megoldások kiskereskedők ösztönzésére

Vállalati tagunk, a Sodexo egy online kutatás keretében kereste a választ, hogy a kis- és nagykereskedők milyen motivációs, ösztönző programok mentén látják biztosítottnak forgalmuk és teljesítményük növekedését, és milyen hiányosságokat találnak a jelenlegi gyakorlatban. 

Bővebben: Új megoldások kiskereskedők ösztönzésére

Az Observer az MMSZ hivatalos médiafigyelő partnere

Újabb céggel bővült tagjaink sora, ezúttal az Observer Budapest Médiafigyelő Kft. csatlakozott a Magyar Marketing Szövetséghez, aki vállalati tagságán felül - egy stratégiai megállapodás keretén belül - az MMSZ hivatalos médiafigyelőjeként is támogatja a Szövetséget szolgáltatásait biztosítva. 

Bővebben: Az Observer az MMSZ hivatalos médiafigyelő partnere

2014 legjobb honlapjai - Az Év Honlapja Díjátadóról

- Megvannak 'Az Év Honlapja' 2014 online marketing-kommunikációs pályázat nyertesei -  

Nem babonásak ’Az Év Honlapja’ pályázat szervezői. Immár 13. alkalommal került megrendezésre az online kommunikációs szakma legrangosabb hazai eseménye, Az Év Honlapja pályázat. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyre a pályázat lezárásáig összesen 300 nevezés érkezett.

Bővebben: 2014 legjobb honlapjai - Az Év Honlapja Díjátadóról

Marketing a társasági stratégia szolgálatában - Interjú Katona Norberttel

Katona Norbert

szerencsejáték interjú katona norbert

2000-ben szerzett menedzser-mérnök diplomát a Szegedi Egyetem Mérnöki Karán, ahol Emberi Erőforrás Menedzsment témában TDK tevékenységet is folytatott. Az elmúlt majd 15 évben az üzleti életben tett szert széleskörű szakmai és vezetői gyakorlatra a marketing, a kommunikáció, a kereskedelem, a minőségmenedzsment, illetve a társadalmi felelősségvállalás területén. 2011-ben üzletviteli tanácsadásra szakosodott közgazdászként diplomázott a Pécsi Tudományegyetemen. Jelenleg a Szerencsejáték Zrt. marketing főosztályvezetőjeként tevékenykedik, munkája mellett pedig a Debreceni Egyetem Ihrig Károly Doktori Iskolájának hallgatója és alkalmanként a Budapesti Műszaki Egyetem, valamint a Szegedi Tudományegyetem meghívott előadója. Kutatási tevékenysége elsősorban a stratégia menedzsment monopol specifikus vetületeire fókuszál.

Bővebben: Marketing a társasági stratégia szolgálatában - Interjú Katona Norberttel

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.