Saját hírek

Budapest félig kész város

Elnökségi tagunk, dr. Piskóti István a szerzője a közelmúltban megjelent cikknek, amely felhívja a figyelmet a Budapest márka kiépítésére.  Cikkében nem véleményt, esetleges fejlesztési ötlet, hanem inkább módszertani javaslatot kíván tenni, amellyel meg lehetne találni a jövő megoldásait.

Bővebben: Budapest félig kész város

Médiafogyasztási szokások változása – Digitális átrendeződés, interjú Józsa Ferenccel, az Extreme Net Kommunikációs Ügynökség vezetőjével

Az elmúlt években jelentősen átalakultak a kommunikációs szokások – ezt a reklámiparnak is követnie kellett. Ma már más csatornákon, más eszközökkel lehet elérni a megcélzott felhasználókat. Ami évekkel ezelőtt még evidencia, vagy éppen óriási innováció volt, ma már lehet hogy csak alapkövetelmény, vagy elavult lehetőség. A digitális átrendeződés hangsúlyairól, és az ehhez kapcsolódó eszközök szerepéről kérdeztük Józsa Ferencet, az Extreme Net Kommunikációs Ügynökség vezetőjét.

Bővebben: Médiafogyasztási szokások változása – Digitális átrendeződés, interjú Józsa Ferenccel, az Extreme...

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.