Saját hírek

Forma Display- shopper és POS kutatás a magyarországi hipermarket láncokban

Vállalati tagunk, a Forma Display kutatási Üzletága az ETresearch az elmúlt hónapokban az amerikai és a magyar POPAI (Point of Purchase Advertising International) és néhány világ márka megbízásából, valamint a három legnagyobb hazai hipermarket lánc támogatásával bolti vásárló kutatást végeztek, melynek legfőbb célja a vásárlási szokások felmérésén túl a másodlagos kihelyezések működésének, hatékonyságának vizsgálata volt.

Bővebben: Forma Display- shopper és POS kutatás a magyarországi hipermarket láncokban

Csodalámpa Alapítvány - "Tudástranszfer - Praktikus intelligencia"konferencia

Tagunk, a Csodalámpa Alapítvány újabb beteg gyerekek kívánságait valósíthatja meg az Ön támogató részvételével a "Tudástranszfer - Praktikus intelligencia" című konferencián és az azt követő gálaesten. A rendezvény a PWA - Sikeres Nők Egyesülete és a BCCH – British Chamber of Commerce in Hungary közös szervezésében, március 26-án kerül megrendezésre.

Bővebben: Csodalámpa Alapítvány - "Tudástranszfer - Praktikus intelligencia"konferencia

A közel 8%-os reklámpiac növekedés ellenére mégsincs ok a felhőtlen optimizmusra...

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) társszövetségeivel együtt az idén 15. alkalommal az Evolution 2015 konferencián ismertette a 2014-es reklámköltési adatokat. Urbán Zsolt MRSZ-elnök és Hivatal Péter MRSZ-alelnök bejelentették a 2014-es Reklámtorta számait, azt követően a társzövetségek vezetői részletezték a televíziós, digitális, nyomtatott, direktmarketing, közterületi és rádiós reklámszeletek hátterét.

Bővebben: A közel 8%-os reklámpiac növekedés ellenére mégsincs ok a felhőtlen optimizmusra...

Budapest félig kész város

Elnökségi tagunk, dr. Piskóti István a szerzője a közelmúltban megjelent cikknek, amely felhívja a figyelmet a Budapest márka kiépítésére.  Cikkében nem véleményt, esetleges fejlesztési ötlet, hanem inkább módszertani javaslatot kíván tenni, amellyel meg lehetne találni a jövő megoldásait.

Bővebben: Budapest félig kész város

Médiafogyasztási szokások változása – Digitális átrendeződés, interjú Józsa Ferenccel, az Extreme Net Kommunikációs Ügynökség vezetőjével

Az elmúlt években jelentősen átalakultak a kommunikációs szokások – ezt a reklámiparnak is követnie kellett. Ma már más csatornákon, más eszközökkel lehet elérni a megcélzott felhasználókat. Ami évekkel ezelőtt még evidencia, vagy éppen óriási innováció volt, ma már lehet hogy csak alapkövetelmény, vagy elavult lehetőség. A digitális átrendeződés hangsúlyairól, és az ehhez kapcsolódó eszközök szerepéről kérdeztük Józsa Ferencet, az Extreme Net Kommunikációs Ügynökség vezetőjét.

Bővebben: Médiafogyasztási szokások változása – Digitális átrendeződés, interjú Józsa Ferenccel, az Extreme...

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.