Saját hírek

KKV-ek helyzete Magyarországon

A hazai kkv-k körülményei ma sem sokkal rózsásabbak, mint az elmúlt években. De vannak, akik így is sikeressé váltak, míg a többség még mindig a máról holnapra élés egyéni stratégiáján dolgozik. Alelnökünk, Tonk Emil  is nyilatkozott a Figyelő Trend lapnak, a magyar kis-és középvállalkozások helyzetéről.

Letöltések
Download this file (Tonk EMil cikk Figyelő lapba.pdf)Tonk EMil cikk Figyelő lapba.pdf6065 kB
Bővebben: KKV-ek helyzete Magyarországon

Szemezgetés egyéb városmarketing témában megjelent hírekből az Observer köreműködésével

Válogattunk a városmarketing téma iránt érdeklődők számára, városmarketinggel kapcsolatos egyéb hírekből, hogy ezzel is szélesebb körben tájékoztassuk Önöket az országban zajló városmarketing tevékenységekkel kapcsolatban.

Bővebben: Szemezgetés egyéb városmarketing témában megjelent hírekből az Observer köreműködésével

Mit kíván a marketing szakma?

-         Fókuszban a stratégiára épülő gyakorlat

 A Magyar Marketing Szövetség minden év novemberében szervezi meg az Országos Marketing Konferenciát, a szakma konferenciáját. A Szövetség az előző évek sikeres hagyományára építve, idén is figyelembe kívánja venni a marketing szakemberek igényeit, aktuális érdeklődési körét, ezért az összejövetel körültekintő előkészítése érdekében, egy kérdőív segítségével kérte ki a szakma véleményét.

Ezúton szeretnénk köszönetet mondani annak a 156 marketinggel foglalkozó, illetve az iránt erősen elkötelezett szakembernek, akik részt vettek a konferencia kérdőív kitöltésében!

Bővebben: Mit kíván a marketing szakma?

Szemezgetés az Országos Városmarketing Díj sajtószemléjéből az Observer közreműködésével

Szemezgettünk az eredményhirdetést követően a június végéig megjelent, a városok díj kapcsán való megjelenéseiből.  Fontos, hogy a városok is jól megtudják magukat mutatni, de természetesen mint a pályázat kiírói mi is generáltunk tartalmat a sajtó számára, ezzel is népszerűsítve a városmarketinget.

Bővebben: Szemezgetés az Országos Városmarketing Díj sajtószemléjéből az Observer közreműködésével

Milyen tendencia figyelhető meg az étrendkiegészítők piacán az elmúlt évek során?

A Flavon 11 éve van jelen a magyar és a nemzetközi piacon. Egy táplálékkiegészítő és egy network, ami hatalmas sikereket ért el, számos díjjal és elismeréssel büszkélkedhet. Interjú Gaál Lászlóval a Flavon Alapító elnökével. Az elmúlt évek alatt sokan megismerték, sokan megszerették, és több ezren egészségüket, illetve sikerüket is a Flavonnak köszönhetik.

Bővebben: Milyen tendencia figyelhető meg az étrendkiegészítők piacán az elmúlt évek során?

Jótékonyság újság - színes újság a jóról, a civilekről

Vajda Márta, Társadalmi és non-profit tagozatunk vezetőjének közreműködésével megjelent a tavaszi Jótékonyság újság. Kis ízelítő az újságból: 16 oldal, 40 jótékony írás, 13 közéleti interjú civilekkel, tudósításokkal, sok érdekességgel és egy kedvenc sor a friss Kossuth-díjas művésznő, Mezey Katalin hátoldali ajándékversből "Boldog, aki hiszi is, amit mondott".

Bővebben: Jótékonyság újság - színes újság a jóról, a civilekről

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.