Saját hírek

Bővülnek KKV Marketing programjaink!

A Magyar Marketing Szövetség küldetése - immáron 26 éve -, hogy elősegítse a marketing gazdasági életben történő hatékony alkalmazását és célja, hogy a hazai marketing színvonalát emelje és tovább fejlessze. Az MMSZ örömmel látja, hogy a kis-és középvállalkozások is felismerték a marketing erejét és egyre nagyobb jelentőséget tulajdonítanak neki.

Fontosnak tartjuk, hogy a marketing szakmának, valamint a nagyvállalati és non-profit szférának szóló programjaink mellett a kis-és középvállalkozásokat segítő marketing programjaink is legyenek, ezzel is támogatva minden kkv-t, hogy eredményes marketing tevékenységet folytathassanak.
Szövetségünk a gyakorlatban is marketing partner!

Bővebben: Bővülnek KKV Marketing programjaink!

Smart City Marketing - kihívás és lehetőség

Prof.Dr.Piskóti István


Az „okos”, a digitális technológiákra épülő városfejlesztési koncepciók és programok kialakítása, s megvalósítása intenzíven zajlik a világban. A hazánkban is formálódó Smart City programok a városok életének, működésének meghatározó területeire nyújthatnak korszerű megoldásokat, mindezzel hozzájárulva az adott város élet-minőség elemei fejlesztéséhez, a gazdasági-társadalmi vonzerejének, versenyképességének és imázsának javításához.

Letöltések
Download this file (SC-konferencia -Piskóti-1.pdf)Piskóti-SmartCityelőadás3971 kB
Bővebben: Smart City Marketing - kihívás és lehetőség

Interjú Győrrel, a Marketing nagykövete különdíj egyik nyertesével

       Domanyik Eszter, Győr Városmarketing és Programszervezési Főosztály főosztályvezetője számolt be a városmarketinggel kapcsolatos terveikről, hogyan értékeli az elmúlt évet és üzent a jövő évi Országos Városmarketing Díj pályázóinak.

Bővebben: Interjú Győrrel, a Marketing nagykövete különdíj egyik nyertesével

Interjú az IBUSZ-al, a 26. Országos Marketing Konferencia támogatójával, kiállítójával

Szövetségünk interjút készített a 26. Országos Marketing Konferencia támogatójával és kiállítójával, az IBUSZ hálózati - és marketing igazgatójával, Termes Nórával. Az interjúból kiderül, hogy miért váltak a konferencia főtámogatójává, valamint, hogy miben tudják segíteni a "marketing hősöket".

Bővebben: Interjú az IBUSZ-al, a 26. Országos Marketing Konferencia támogatójával, kiállítójával

Így születtek a Marketing Hősök...

A Magyar Marketing Szövetség november 12-én rendezte meg szokásos éves konferenciáját, a szakma konferenciáját. Idén egy rendkívül izgalmas, ám szokatlan tematikája volt a rendezvénynek, az arculatot Transformerek inspirálták, hívószava a marketing hősök, mely az egész eseményen végigvonult.
Az eseményt Hinora Ferenc az MMSZ elnöke nyitotta meg, beszélt a konferencia küldetéséről és rávilágított, hogy miért van szükség manapság hősökre a marketingben.

Bővebben: Így születtek a Marketing Hősök...

Újabb vállalati taggal bővült Szövetségünk, bemutatkozik a BlazeArts Kft.

Az Aruba csoport tagjaként 2000-ben alakult a BlazeArts Kft., Európában közel 40 céggel együtt FORPSI és ARUBA márkanév alatt értékesítik szolgáltatásaikat. 2003 óta akkreditált .hu regisztrátorok, web és szerver hoszting valamint Cloud szolgáltatók. Mi is az Aruba Cloud? Megtudhatod bemutatkozó anyagukból.

Bővebben: Újabb vállalati taggal bővült Szövetségünk, bemutatkozik a BlazeArts Kft.

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.