Saját hírek

Cégvezetés és marketing az e-korban

cegvezetes_borito Hiánypótló szakkönyvet jelentetett meg a Magyar Marketing Szövetség

Remek dolog arról írni Önöknek, hogy ismét egy szakkönyv kerül ki a piacra, egy olyan szakkönyv, amelynek megjelenése a Magyar Marketing Szövetséghez köthető. A „Cégvezetés és marketing az e-korban” című kiadvány ötlete az első, „Marketing nélkül nem megy” c. könyvünk kedvező fogadtatása után született.

 

 

Bővebben: Cégvezetés és marketing az e-korban

LENNI VAGY NEM LENNI?

letlts2 Social media - Terápiás tanácsok az újraélesztéshez (2011.06.15.)

Napjaink egyik legkihívóbb jelensége a facebook közösségi oldal robbanásszerű terjedése. De vajon Te már tudod, hogy hogyan használd a közösségi médiát üzleti célokra? Ha nem, vagy csak egész egyszerűen szeretnéd jobban csinálni, csatlakozz a Social media témájú workshopunk résztvevőihez!

 

Bővebben: LENNI VAGY NEM LENNI?

Mesterséges intelligencia a telemarketingben

letlts Intelligens marketing automatizálás (2011.05.25.)

A workshop szakmai célja, konkrét példán bemutatni, hogyan alkalmazható automatizált megoldás a telemarketingben, és ez milyen előnyökkel jár. Ajánljuk a workshopot középvállalati vezetőknek és marketingvezetőnek, és mindazoknak, akik azt hiszik, hogy minden automatizált megoldás magas költségekkel jár. Jöjjenek el és győződjenek meg róla, hogy milyen széles körű előnyöket eredményez a bemutatott megoldás.

 

Bővebben: Mesterséges intelligencia a telemarketingben

A legizgalmasabb marketingkérdések

letlts5 Nagy siker volt a Marketing szakma napja a Reklámhéten

 Celebgyárak műhelytitkai, gerillamarketing, social media. Néhány téma a Magyar Marketing Szövetség szakmai napjáról, amelynek a Reklámhét adott otthont. A „Marketing újratöltve” c. programsorozat előadásokat és egy komoly tétre menő interaktív helyzetgyakorlatot kínált a közönségnek. A délelőtti előadásokon szó volt a személyes pénzügyekről, az IBUSZ arculatváltásának kulisszatitkairól és a Telenor közösségi média üzleti alkalmazásáról is.

Bővebben: A legizgalmasabb marketingkérdések

Új elnökségi tagok a Magyar Marketing Szövetségben!

Langsteiner Marianne
Sütő Ágnes
Termes Nóra
Langsteiner Marianne Sütő Ágnes Termes Nóra 

A 2010. december 9-i Rendkívüli Közgyűlésének eredményeként számolhatunk be arról, hogy három új taggal egészült ki a szervezetünk Elnöksége. A Közgyűlés szavazatai alapján Langsteiner Marianne, Sütő Ágnes és Termes Nóra csatlakozhatott az MMSZ vezető testületéhez. Kozák Ákos az új Elnökségi tagok megválasztása után arról számolt be: „Vitathatatlan, hogy a most megválasztott Elnökségi tagok révén olyan szaktekintélyekkel bővült az MMSZ Elnöksége, akik nem csak saját szakmájukban, hanem a marketing teljes területén elismert szakemberek.”

Idén lettünk 20 évesek!

logommsz20 Az idei év kiemelkedően fontos a Magyar Marketing Szövetség számára. Az elmúlt évek során sikerült teljesíteni azt azt az eredeti fő célkitűzésünket, hogy a marketinget, mint szakmát elfogadtassuk, elismertté tegyük.

Természetesen a feladatok az idők során folyamatosan változtak, változnak. A változásoknak az idei programterv kialakításánál nagy figyelmet szentelünk.

 

Bővebben: Idén lettünk 20 évesek!

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.