Saját hírek

Marketingkonferencia

– ahogy a nagykönyvben meg van írva

A konferenciaszervező szektorban szokatlan ambient kampánnyal hívja fel a szakemberek figyelmét a november 15-16-án Balatonalmádiban megrendezésre kerülő 21. Országos Marketingkonferenciára a Magyar Marketing Szövetség. A szervezők a releváns szakmai információkra éhes közönség „keze ügyébe” helyezik Magyarország legvaskosabb marketing-lexikonját, mely azonban csak első látásra tűnik szakkönyvnek.

Bővebben: Marketingkonferencia

Év honlapja 2011 verseny

evh A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által meghirdetett „Az Év Honlapja” pályázat idén immáron tizedik alkalommal kerül megrendezésre. A szervezők, idén még több újítást terveznek.

A tavalyi évhez hasonlóan is szeptember 1. és október 31. között lehet benevezni az hazai online szakma legjelentősebb versenyére. „Tudjuk, hogy a gazdasági helyzet idén sem engedi hosszú pórázra a marketingeseket, ezért a honlapokat a megszokott feltételekkel a megszokott díj ellenében lehet nevezni a pályázatra.” – nyilatkozta Béres Ferenc Attila, a pályázat vezetője.

További információ: www.azevhonlapja.hu

Marketing vagy beruházás? Esetleg Marketingberuházás?

file6 Az interaktív workshop szakmai célja, a marketingbe történő beruházások megtérülése, mérésének minél szélesebb körű vállalati környezetbe való ültetése. „Amikor néhány évvel ezelőtt New York-ban rábukkantam a Marketingmérések 50+ mutató, amelyet valamennyi vezetőnek ismernie kell c. könyvre, akkor úgy éreztem, hogy kötelességem e művet a GfK könyvsorozatában megjelentetni a magyar piacon is.  Az a szándék vezetett a könyv 2008-as kiadásakor, hogy valami igazán újszerűt emelek be a hazai marketing gyakorlatba, olyat, amelynek a vállalatoknál addig igen csekély szerepe volt. Azonban a tapasztalatok azt mutatják, hogy a marketingmegtérülések számítása ma sincsen a vállalatok menedzsmentjének fókuszában.  Ezért is kell ezt a témát feleleveníteni!” /Kozák Ákos/

Bővebben: Marketing vagy beruházás? Esetleg Marketingberuházás?

Arculatváltás a Magyar Marketing Szövetségnél

elotteutana Új, a szövetség értékeit markánsabban megjelenítő, korszerű arculatot vezet be a Magyar Marketing Szövetség.

 

A váltás nem csak a Szövetség új logójában tükröződik. Az emblémán kívül minden további arculati elem is új köntöst kapott. Az új design az MMSZ elnökségének egyhangú döntésével született.

Bővebben: Arculatváltás a Magyar Marketing Szövetségnél

„LEGYÉL TE IS GERILLA!...” workshop

legyel_te_is_gerilla A digitális média új lehetőségeinek kiaknázása pl: Flickr, Google+, Picasa, Twitter, Facebook, foursquare, prezi.com. A training szakít a hagyományokkal, nem elméleti oktatásban részesül a jelentkező, nem esettanulmányokból, és nem csak "gyakorlati példákból" tanulhat, hanem tényleg megmutatjuk, hogyan kell egy gerilla kampányt létrehozni, és hogyan kell kezelni a New Mediát.

Bővebben: „LEGYÉL TE IS GERILLA!...” workshop

Tudom, milyen voltál holnap!

.... és azt is tudom mit teszel november 15-16-án, velünk együtt hallgatod az Országos Marketing konferencia előadásait!

Minden megváltozott! A megváltozott helyzet megváltozott magatartást követel meg a cégektől, és új megoldásokat a marketingesektől. Ne felejtse el már most jegyezze elő Ön is naptárába az idei egyik legrangosabb marketing esemény, az Országos Marketing Konferencia dátumát: 2011. november 15-16.

A gyors előjegyzést jutalmazzuk:
15%-os early bird kedvezmény biztosítunk, amennyiben a konferenciára való jelentkezés és a részvételi díj befizetése szeptember 15-ig megtörténik!
Bővebben: Tudom, milyen voltál holnap!

Cégvezetés és marketing az e-korban

cegvezetes_borito Hiánypótló szakkönyvet jelentetett meg a Magyar Marketing Szövetség

Remek dolog arról írni Önöknek, hogy ismét egy szakkönyv kerül ki a piacra, egy olyan szakkönyv, amelynek megjelenése a Magyar Marketing Szövetséghez köthető. A „Cégvezetés és marketing az e-korban” című kiadvány ötlete az első, „Marketing nélkül nem megy” c. könyvünk kedvező fogadtatása után született.

 

 

Bővebben: Cégvezetés és marketing az e-korban

LENNI VAGY NEM LENNI?

letlts2 Social media - Terápiás tanácsok az újraélesztéshez (2011.06.15.)

Napjaink egyik legkihívóbb jelensége a facebook közösségi oldal robbanásszerű terjedése. De vajon Te már tudod, hogy hogyan használd a közösségi médiát üzleti célokra? Ha nem, vagy csak egész egyszerűen szeretnéd jobban csinálni, csatlakozz a Social media témájú workshopunk résztvevőihez!

 

Bővebben: LENNI VAGY NEM LENNI?

Mesterséges intelligencia a telemarketingben

letlts Intelligens marketing automatizálás (2011.05.25.)

A workshop szakmai célja, konkrét példán bemutatni, hogyan alkalmazható automatizált megoldás a telemarketingben, és ez milyen előnyökkel jár. Ajánljuk a workshopot középvállalati vezetőknek és marketingvezetőnek, és mindazoknak, akik azt hiszik, hogy minden automatizált megoldás magas költségekkel jár. Jöjjenek el és győződjenek meg róla, hogy milyen széles körű előnyöket eredményez a bemutatott megoldás.

 

Bővebben: Mesterséges intelligencia a telemarketingben

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.