Saját hírek

Szemezgetés a 2016-os Országos Városmarketing Díj sajtószemléjéből az Observer közreműködésével

2016-ban is kiosztottuk 8 kategóriában a Városmarketing Díjat. 35 város képviseltette magát a megmérettetésen, melyek közül a budapesti XIII. kerület 6 Városmarketing Gyémánt Díjla lett a "2016-os év Marketing Fővárosa" és elnyerte a "Városmarketing Nagykövete" címet is. 

Bővebben: Szemezgetés a 2016-os Országos Városmarketing Díj sajtószemléjéből az Observer közreműködésével

Michl József, Tata Város polgármesterét kérdeztük, mit jelentett a város számára 2015-ben elnyerni a Marketing Fővárosa címet

A 2015-ös év Marketing Fővárosa díj elnyerése a Városháza munkatársainak együttes sikere. Michl Józsefet, Tata Város polgármesterét kérdeztük, mit jelentett a díj a város számára.

Bővebben: Michl József, Tata Város polgármesterét kérdeztük, mit jelentett a város számára 2015-ben elnyerni...

Marketing trendek 2017 - mire kell koncentrálni? – folytatódó és újonnan felbukkanó trendek

„Nem elsősorban új áttörések, hanem erősödő, meglévő tendenciák, s arányeltolódások lesznek jellemzőek…”

Az MMSZ Elnöksége az alábbi folytatódó és újból felbukkanó trendeket látja 2017-re. A domináns digitalizációs tendenciák mellett azonban fontos, hogy az érték- és emberközpontú kommunikációra is nagy hangsúlyt fektessünk, hiszen a személyek szerepének erősödése a márka és a fogyasztó egymásra találásában és a bizalom építésében nélkülözhetetlen. Egyre inkább az üzleti és társadalmi értékek összhangja – egy holisztikus, felelős marketing – elvei alapján kell meghozniuk a marketingeseknek a stratégiai és taktikai döntéseiket minden marketing területen, a termékfejlesztéstől, az értékesítésen át a kommunikációs tevékenységig egyaránt.

Bővebben: Marketing trendek 2017 - mire kell koncentrálni? – folytatódó és újonnan felbukkanó trendek

Bemutatkozik új vállalati tagunk, a New Land Media Kft.

Szabó Zsófiát, a New Land Media kommunikációért felelős referensét kértük, hogy mutassa be cégük tevékenységét.

A New Land Media Kft. 2013-ban alakult, 100%-ban magyar tulajdonú vállalat, amely médiatervezésre és médiavásárlásra specializálódott ügynökségként működik. Tevékenységi körét a Lounge Design reklámügynökség, valamint a pr-kommunikációval foglalkozó Lounge Communication támogatja.

Bővebben: Bemutatkozik új vállalati tagunk, a New Land Media Kft.

Létrejött a Marketing Döntéshozók Klubja

Tizenkettő hazai topvállalati vezető, ismert marketing személyiség részvételével és a Magyar Marketing Szövetség támogatásával megalakult a Marketing Döntéshozók Klubja. Az alapítók között a magyar piac meghatározó márkáit gondozó cégek szakmai vezetői találhatóak, akik vallják, hogy a marketing azáltal teremt értéket, hogy az üzletet és a fogyasztókat alkotó módon köti össze.   

Bővebben: Létrejött a Marketing Döntéshozók Klubja

Geomarketing - a jövő üzleti térképei

 

Az Ön kérdése:

Szeretnék új üzleteket nyitni, milyen elemzések szükségesek ehhez?

Megoldásunk:

Ha egy cég egy új országba, régióba szeretne betörni, elengedhetetlen, hogy elemzéseken keresztül felmérje, mire számíthat és pontosan hol is érdemes megvetnie a lábát az adott országban vagy régióban. Ezt a feladatot jellemzően például PEST analízissel - a politikai, gazdasági, társadalmi és technológiai tényezők vizsgálatával -, vagy annak valamely tovább gondolt változatával végzik el. 

Bővebben: Geomarketing - a jövő üzleti térképei

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.