A "smart megoldások" továbbra is fontos szerepet fognak játszani a jövő városainak sikerében. Ezt nemcsak a városfejlesztési, városmarketinges szakirodalom, nemcsak a nemzetközi tapasztalatok, de egyre inkább a magyar városok is így gondolják. 2017-ben az Országos Városmarketing Versenyhez kötődően a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete felmérést készített arról, hogy miként értelmezik, miként látják a városok a "smart city" lehetőségeket, mit és miért terveznek

 Az alábbi linkre kattintva tudja letölteni az előadásanyagot. A ppt-ben a kutatási eredmények mellett stratégiai javaslatokat is talál Piskóti István intézetigazgató, az MMSZ elnökségi tagja tollából. 

 

Előadásanyag letöltése


Vissza

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.