A Magyar Marketing Szövetségen (MMSZ) belül több mint egy évvel ezelőtt jött létre a Marketing Döntéshozók Klubja (MDK), amelyet Katona Norbert, az MMSZ elnökségi tagja vezet.
A szakember a Márkamonitor kérdésére elmondta, bár a szövetségben eltérő szervezetek, a legkülönfélébb iparágakban dolgozó vállalatok képviselői dolgoznak együtt, alapvető érdekeiket és érdeklődésüket meghatározza az a tény, hogy egy szakmába tartoznak. Az exkluzív klub jelenleg húsz tagot számlál, akik tizenöt márkát képviselnek. A kulcsdöntéshozókból álló csoport vezetőjét a klubbal kapcsolatos vízióról, a tagok együttműködéséről, közös tevékenységükről és a marketingszakma aktuális kihívásairól kérdezte a Márkamonitor.

 Az alábbi linkre kattintva tudod letölteni az interjút, amely a Márkamonitor nyomtatott számában jelent meg. 

Interjú letöltése


Vissza

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.