Minden egyes új helyszín megnyitását komoly potenciális telephely-értékelési elemzések előznek meg. A sikeres telephely-kiválasztás egyik legjobb eszköze ma a térinformatika.

ersi

A probléma, ahogy mi látjuk:

✓ Akarja tudni, hol érdemes új üzletet nyitni a legnagyobb eredménnyel?

✓ Miért olyan sikeres a McDonald's valamennyi új üzlethelyisége?

✓ Hogyan lett sikeres egy addig eredménytelen kiskereskedelmi üzlet?


Megoldásunk: 

Minden egyes új helyszín megnyitását komoly potenciális telephely-értékelési elemzések előznek meg. A sikeres telephely-kiválasztás egyik legjobb eszköze ma a térinformatika: térben elemezni alapvetően fontos ahhoz, hogy a legoptimálisabban határozzuk meg, hol érdemes új üzlethelyiséget nyitni. Ilyenkor azt vizsgáljuk például, hogy az adott környéknek mekkora a vonzáskörzete? Mekkora területet és hogyan fed le a konkurencia? Mennyire egyszerűen és gyorsan lehet megközelíteni a helyet? És még további, hasonlóan lényeges szempontokat. Vagy azt, hogy a már meglévő üzletünket mennyire kannibalizálja az új? A térinformatika abban is segít, hogy a (törzs) vásárlói adatokkal működő üzleteinkből kiindulva egyszerűen, de hatékonyan derítsük ki, hol élnek még törzsvásárlóinkhoz hasonló emberek.

Egy gondos tervezéssel kiválasztott helyszín már önmagában jelentősen megnöveli annak az esélyét, hogy új üzletünk sikeres lesz. A GDiEsri Magyarország által nyújtott térkép alapú elemzések kulcsfontosságú eszközöket jelentenek a marketing különböző területeinek sikeres fejlődéshez, a közösségi médián keresztül a hirdetéseken át a kuponok optimalizálásáig és az érzékenységvizsgálatig.

 

Tanuljon a világ leginnovatívabb vállalataitól! Jelentkezzen az GDiEsri Magyarország ingyenes üzleti tanácsadására: www.esrihu.hu/geomarketing

 


Vissza

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.