A Magyar Marketing Szövetség fennállásának 25 éves évfordulója alkalmából ünnepélyes keretek közt tartotta meg éves, rendes Közgyűlését. 

 

Az eseményt a Szövetség több korábbi elnökének kerekasztal-beszélgetése indította. A nosztalgikus, ám tartalmas szakmai múltidézés és diskurzus résztvevői: Dr. Kandikó József, Dr. Bíró Péter, Kozák Ákos és a regnáló elnök, Hinora Ferenc voltak, míg a beszélgetés keretét és kérdéseit a Szövetség ugyancsak ismert arca, Tonk Emil, alelnök irányította.

 

 

 

Érdekes kontrasztot adott az eseménynek a következő kerekasztal, melyben napjaink digitális marketing kihívásait járták körbe az új generációs marketing szakértők.

  kereka MG 7285

 

 

Hinora Ferenc, ünnepi elnöki összefoglalójában kiemelte: manapság teljesen másképp működik egy szövetség, mint 20-25 évvel ezelőtt, de vannak változatlan értékek, tényezők, ilyen például a küldetésük. Az MMSZ küldetése továbbra is az, hogy Magyarország gazdaságának fejlődéséhez minőségi és hatékony marketing tevékenységgel tudjanak hozzájárulni. Ehhez szeretnének támogatást nyújtani minden partnernek és érdeklődőnek, legyen szó cégekről, civil szervezetekről, városokról, egyéb piaci szereplőkről, szakemberekről, magánszemélyekről. Kiemelkedő feladatuk az edukáció, hiszen ahhoz hogy elérjék, hogy minél többen tudjanak hatékony marketing tevékenységet végezni, ahhoz edukálni kell, a legfrissebb, legaktuálisabb tudást kell biztosítani.

 

 „Természetesen egy szakmai szervezetnek vannak egyéb feladatai is, ilyen például az érdekképviselet és a tagsággal szemben viselt felelősség” – mondta Hinora Ferenc. Amikor belép egy egyéni vagy egy vállalati tag, akkor ezzel egyrészt támogatja a Szövetség munkáját és magát a hazai marketing szakmát is, de ez fordítva is igaz, hiszen a szervezet is felelősséggel tartozik iránta, a cél, hogy ő is minél sikeresebb legyen. Ehhez erőforrásokat és platformokat biztosítanak tagjaik számára, hogy minél több helyen, több alkalommal meg tudják mutatni magukat. Ez a kötelezettség azt is jelenti, hogy a gyakorlatban is marketing partnerei lehessenek tagjaiknak. 

A negyedévszázados születésnapi közös ünneplést kihasználva döntött úgy a Szövetség Elnöksége, hogy megalapítja és átadja az MMSZ első Életműdíját és az „Év marketing nagykövete” címet is.

 

Az Életműdíjjal egy kiteljesedett, a marketing szakma egésze érdekében végzett, eredményes szakmai életutat kíván elismerni a Marketing Szövetség. A jelöltnek a sokéves szakmai tapasztalat és munkásság mellett számos publikációval és a szakmában elért eredménnyel kell rendelkeznie, valamint a Szövetséghez aktuálisan vagy valamikori tagként kell kapcsolódnia.

 

Az "Év marketing nagykövete" elismerés kifejezetten az aktuálisan tevékeny, a jelenlegi tagságot alkotó szakemberek kitüntetése, mivel csak az a tag kaphatja, aki az adott évben a legaktívabban vett részt az MMSZ életében. Mindkét díj esetében az MMSZ tagjai, partnerei jelöléseket tehettek, a döntést pedig az MMSZ Elnöksége hozta meg.

 Ez alapján 2015-ben a Magyar Marketing Szövetség Életműdíját Prof. Dr. Tomcsányi Pálnak adományozta, aki immár a 92. életévében jár.

 

 

Prof. Dr. Tomcsányi Pál kiemelkedő agrár-marketingszakember, agrármérnök, a Magyar Tudományos Akadémia rendes tagja. Kutatási területe a fajtakutatás, a gyümölcs-, a szőlő-, dísznövény- és az erdészeti fajtaminősítés. Az agrármarketing, valamint a kertészeti szabványosítás egyik úttörője. Több mint kétszázhúsz tudományos publikáció, huszonhat könyv és tizenhárom könyvrészlet szerzője vagy társszerzője. Az agrármarketing – nemzetközi szinten is újszerű elméleti-módszertani fejlesztője és magas szintű oktatója. Köszönjük példamutató munkásságát!

Az "Év marketing nagykövete" elismerést a szövetség 2015-ben Katona Norbertnek, a Szerencsejáték Zrt. marketing főosztályvezetőjének adta át, aki aktív szakmai tevékenységével, új ötletekkel segítette és segíti az MMSZ megújuló szakmai munkáját, és járult hozzá a szervezet újraformálódó régiós, nemzetközi kapcsolati hálójának felépüléséhez. katona MG 7397  

 

A Magyar Marketing Szövetség büszke 25 éves alapjaira és gyökereire. Ennek szellemében készült az újonnan indított Városmarketing díjak átadására és így készül a 2015-ös év további fontos szakmai eseményeire, csakúgy, mint a több mint egy évtizedes presztízsű Év honlapja díjak kiosztására, valamint a hagyományosan ősszel, pontosan 2015. november 12-én megrendezésre kerülő Országos Marketing Konferencia megszervezésére.

 

 Fotó: Kecskeméti Bálint


Vissza

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.