Saját hírek

Újraválasztották Hinora Ferencet, a Magyar Marketing Szövetség elnökét!

Eredményes működéssel zárta a 2016-os évet az MMSZ. A Magyar Marketing Szövetség tagjai a május 24-i Elnökválasztó Közgyűlésen újabb négy évre szavaztak bizalmat Hinora Ferencnek, aki megválasztásával a második leghosszabban regnáló elnökévé vált az MMSZ-nek. 

Bővebben: Újraválasztották Hinora Ferencet, a Magyar Marketing Szövetség elnökét!

27. Közgyűlés

A Magyar Marketing Szövetség 2017. május 24-én, szerdán 14:00 órakor tartja éves, elnökválasztással egybekötött Közgyűlését.

Az esemény helyszíne a Park Inn Hotel (1138 Budapest Szekszárdi utca 16-18.) Soda terme lesz.

A hivatalos közgyűlési program megkezdése előtt átadásra kerül az MMSZ idei Életműdíja.

Az esemény levezető elnöke Sütő Ágnes, az MMSZ alelnöke lesz.

Szeretettel várjuk tagjainkat!

Bemutatkozik új vállalati tagunk, az SBH Images Kft.

Az SBH Images Kft. fő profilja a teljes körű vizuális tartalom szolgáltatás és gyártás. Az 123RF.com magyarországi képviseleteként több mint 75 millió illusztrációs fotó, grafika, videó és audió anyagot tesz elérhetővé ügyfelei számára, marketing, promóciós és reklám célra. Hajnal Pétert, a cég társtulajdonosát kértük, hogy mutassa be cégük tevékenységét.

Bővebben: Bemutatkozik új vállalati tagunk, az SBH Images Kft.

A Neticle az étteremmarketing példáján mutatja be miképp építhetünk a visszajelzések automatikus tartalom- és véleményelemzésére

Az igazán ütős kommunikációhoz ismerni kell a célközönséget, olvasni kell a gondolataikat. Intelligens szövegbányászati megoldások alkalmazásával rengeteget tudhatunk meg ügyfeleink elvárásairól, problémáiról, kérdéseiről és érzéseiről. Az online véleménynyilvánítás életünk mindennapos elemévé vált, az így világot látó szöveges tartalmak pedig nagyon értékes inputját képezhetik a tudatos marketingtervezésnek, irányt mutathatnak egy adott termék vagy szolgáltatás javításához, fejlesztéséhez, közelebb vihetnek a célcsoport megértéséhez, az őket legjobban megszólító kommunikációs üzenetek megfogalmazásához, kampányok kialakításához.

A Neticle alábbi tanulmányában az étteremmarketing példáján mutatja be miképp építhetünk a visszajelzések automatikus tartalom- és véleményelemzésére.

Link: https://neticle.hu/files/neticle_techsational_marketing_whitepaper.pdf

Piskóti István: Siker és hatékonyságelvárások a turizmusmarketingben – trendek és teendők

A tanulmány bemutatja a turisztikai desztinációmarketing sajátos tartalmát, társadalom-orientált szemléletét, melynek alkalmazása elengedhetetlen az (ex ante és ex post tényezőkben egyaránt megmutatkozó) versenyképesség-növelő feladatai ellátásához.A turizmusmarketing szerves része kell, hogy legyen egy desztináció, egy terület lakossága jólétét növelő marketingnek.  A turisztikai piac folyamatosan, dinamikusan változik, gyorsan reagál a politikai-társadalmi-gazdasági változásokra. A bemutatásra kerülő - empirikus kutatások, szakértői vélemények alapján összeállított trendek, meghatározó jelensége – egyrészt világossá teszik, hogy minden minőségi, kreatív kínálat képes megtalálni keresletét, de ez jelentős marketingkihívásokat teremt, innovatív válaszokat igényelnek. A tanulmány az elméleti, módszertani rendszerezés, elemzés mellett konkrét gyakorlati javaslatokat is megfogalmaz a desztináció-marketingért felelősök számára.

Bővebben: Piskóti István: Siker és hatékonyságelvárások a turizmusmarketingben – trendek és teendők

Iványi Tamás: A fogyasztói tartalmak előre törése

2015-ben Faragó Hildától olvashattuk, hogy napjaink turistái számára a város adottságai, a látványosságok már nem elegendőek, élményekre vágynak. Ezeket örömmel osztják meg, melyhez a leginkább kézenfekvő megoldás az okostelefonok és a közösségi média használata. Korábbi cikkeinkben már foglalkoztunk az okostelefonos applikációk és a készülékek technológiai lehetőségeivel, azonban érdemes hangsúlyt fektetni arra is, hogyan jön keletkezik az utazási döntést segítő tartalom, milyen összetevőkből áll ez a tartalom, és ki hozza ezeket létre.

Bővebben: Iványi Tamás: A fogyasztói tartalmak előre törése

2017: Városmarketing trendek

Természetesen minden új év kezdetekor nagyok a várakozásaink, bízunk a sikeres jövőben, s ígérjük, hogy jobban, s mást fogunk csinálni, mert ugye csak azok lesznek sikeresek, akik változtatnak, igazodnak az új trendekhez, lehetőségekhez. 2017-ben nincs „városmarketing-történeti fordulatra” utaló trend, de láthatóan erősödnek a korábbi években már látható piaci, társadalmi és szakmai elvárások, válaszfolyamatok, s az új technológiák teremtette kihívásokra is folyamatosan reagálni kell. Mindezek önmagukban is „korszakosak”, nagy jelentőségűek.

Bővebben: 2017: Városmarketing trendek

Interjú a 2016-os Városmarketing Díj "Okos Város" különdíjasával, Debrecennel

2016-ban Debrecen városa 3 gyémánt díjat, valamint az Okos Város különdíjat is elnyerte. A PW Studio Kft. színvonalas szakmai munkájával 3 díjhoz is hozzájárult. Bár Debrecenben számos IT cég működik, a PW Studio azon kevesek egyike, akik komplex szolgáltatással, kvalifikált szakemberekkel hosszú távú szolgáltató partner ügyfeleik számára.

A díjról és Debrecen város dinamizmusáról beszélgettünk a cég jogi képviselőjével, Enyedi Mártával. 

Bővebben: Interjú a 2016-os Városmarketing Díj "Okos Város" különdíjasával, Debrecennel

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.